|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?Et par planter, noen lys og fruktfat og litt stæsj. Men ikke nips, sånn som tørkede blomster, porselenshunder og sånne gyselige tinnruller til å ha barnas dåpsattester i. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?Vi har forresten en glassvase med litt tykke kvister i også. Og en vase i børstet stål med vrihassel eller trollhassel (husker ikke hva det heter) på kjøkkenet. Rot har vi forøvrig lite av. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?Vi har lite dill, synes jeg, men potteplanter har vi masse av. Det står noe på alle flater, men det er typisk lysestaker, fruktfat og altså potteplanter, ikke nips og pynt uten funksjon. I vinduskarmene finnes vel litt dill mellom alle plantene, for der står sjiraffsamlingen min. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?Du har vel sett bilder av min "nakne" stue, så nei - jeg har ikke mye dill. Det har blitt gradvis mindre med årene, og jeg kjenner jeg blir stresset når det er for mye "ting" rundt meg. Jeg må ha luft, og armslag. Masse lys og rene flater. |
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?Gjør absolutt ALT jeg kan for å forhindre at det sklir ut. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?Ja, altså, det "står" noe på alle flater her også.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?Er maximalist, har ikke så kjempegod plass, og derfor kan det synes litt rotete stundom. Vi har også alle lekene til minstemor i stua, og det "fyller" jo en del. Men når vi har rydda ser det ok ut. Ikke så mye nips og sånn, men en god del bilder, lys og mange blomster. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?Nei, ikke mye, synes jeg.
|
|
|
#9 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har dere mye blomster, pynt osv. i stua?
Den apekatten er så fin!
|
![]() |
|
|