|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilket flyselskap er mest behagelig å reise med til USA?Jeg tror Scarlet mente å mellomlande i Miami. Jeg har reist hjem fra Miami, og det var helt uproblematisk. Med unntak av at jeg ble bullied av en gal ansatt. Men sånt skaper jo bare gode reisehistorier. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilket flyselskap er mest behagelig å reise med til USA?Jeg må fortelle om den artige praksisen de har i Atlanta! Først må du fylle ut papirer på nett og benekte at du er nazist og slikt, så må du gjøre det samme på papir på flyet og stå i kø for å levere dette i skranken. Pass på å ikke havne bak passasjerer fra Sør-Amerika. Etter dette må du hente bagasjen din, legge alt flytende du evt. har kjøpt på flyet eller på andre flyplasser oppi den innsjekkede bagasjen, levere den fra deg igjen, gå gjennom passkontroll og hente bagasjen som har blitt røntget på nytt.
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilket flyselskap er mest behagelig å reise med til USA?KLM kan være problematiske å forholde seg med på bakken, men i luften er de greie, det har de ihvertfall vært med meg ... :stamkunde:
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket flyselskap er mest behagelig å reise med til USA?
|
![]() |
|
|