|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!
Vi har leid feriebolig både i Italia, Frankrike og Spania og aldri hatt problemer. Mulig jeg er naiv og/eller har flaks, men jeg pleier å google selskapet som leier ut før jeg booker på internet og da regner jeg med at andres evt dårlige erfaringer dukker opp.
|
|
|
#2 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi har vært to år i Danmark, på Riis camping like ved billund, 1 uke hver sommer..
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!2 uker på Kypros, og forhåpentligvis 1 uke på Sørlandet. Nå er ungene mine mye større da. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi har snakket om å "bare" være på yndlingscampingen vår her i Norge til sommeren, men kan hende blir det Danmark eller Tyskland i stedet
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal på cruise i Middelhavet, og fire dager i Barcelona i forkant av cruiset |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi har lyst på en mer avslappende ferie enn i fjor. Da bodde vi hos slekt og "flyttet" hver 4-5 dag. Siden jeg ikke vet hvordan formen er til sommeren i forhold til kreften og kreftbehandlingen så tør vi ikke bestille noe eller bestemme noe som helst. Så vi får ta ting som det kommer. Akkurat nå føles sommer og ferie laaaaaangt unna.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Neste sommer blir det to uker på Rhodos (Sunwing Resort Kallithea). Etter en drittuke i leid feriehus i Danmark denne sommeren der det regnet hver forbanna dag og var ørti feil med huset, samt det generelt ræva været her hjemme i sommer, skal det sannelig blir digg å reise til et sted der finværet nærmest er garantert. Gleder meg ihjel allerede. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal ha med campingvogna på en tur til Danmark er planen. I alle fall nå, mulig den endres etterhvert.
|
|
|
#12 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi reiser hit, 14 dager til sommeren.
|
|
|
|
#13 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Jeg som er tidenes ferieplanlegger har ikke engang begynt aa tenke paa sommeren. Maa faa fatt i noen kataloger, ja. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Sommerferien vår er aldri i boks før ca uka før. Mannen har vegring mot å legge planer. Jeg derimot..... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
blid
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi har bestilt billetter til Nice i juli - to uker. Vi leier bil og hus et eller annet sted i Frankrike eller Nord-Italia (eller kanskje ei uke på hvert sted). Etter mange år med charter-ferie, så er det kjekt å legge opp turen litt mer på egen hånd nå. Hos oss er jo jentene så store nå, så vi kan legge opp ferien litt annerledes enn da de var mindre
|
|
|
#16 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal to uker til Alcudia på Sunwing Resort
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Portugal hørtes fristende ut. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Hva med Bornholm? Har hørt det skal være så fint der, og flott å sykle. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor går turen neste sommer?!
Sist redigert av Hasselnøtt : 02-12-09 kl 00:01. |