|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)
Det med undermerking er veldig vanlig. Dvs at de merker klærne med lavere temperatur enn det de trenger (og tåler) bare for å være på den sikre siden mht farge, slitasje og slikt. Jeg ser bort fra vaskeanvisning, jeg ser på materialet og vasker det deretter.
|
|
|
#3 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)60 her også
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Jeg vasker også på 60 sammen med håndklær, og så blir det en og annen kokvask innimellom. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)60 grader, og hvis det ikke tåler det, er det ikke verdt å ha. Hvis jeg skulle vaske på 40 grader måtte jeg enten kjøre halvfulle maskiner ofte eller kjøpe mye mer undertøy, det er så lite annet som går på 40.
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Undertøy vaskes på 60 grader her også. Går så fint så, selv BHene havner der innimellom.
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Alt undertøy vaskes på minimum 60 grader.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)60 grader her også.
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Alt undertøy vaskes på 60 grader. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Her vaskes undertøy og håndduker på 60 grader - men om det lurer seg en truse inn i 40-gradersvasken, så dør jeg ikke av den grunn.
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Undertøy tar jeg på 60 grader, men så er jeg sær, og har bare boumullstruser også, da.
|
|
|
#13 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Truser og sokker blir vasket på 60 grader og med forvask.
|
|
|
#15 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Undertøy, sokker, håndduker/vaskekluter, Rochermannens treningstøy og podens pyjamaser vaskes på 60 grader her.
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Undertøy, håndklær og sengeklær vaskes på 60 grader her.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)60 eller 95 grader, alt etter som. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Her vaskes det meste på 40%, også truser og sokker. Eneste jeg kjører på 60% er håndklær og sengetøy.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Vaskes på 60 eller 95 grader. |
|
|
|
#20 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Bruker 75 grader jeg.
|
![]() |
|
|