Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Solide vintersko som kan brukes til knekort kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 21:45   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjole

Hvor kan man bestille en Heikokjole?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 21:46   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går ikke an Karamell. Heiko har ikke tid.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 09:12   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Er det Heikokjolen du bor i? Du trenger helt klart en ny snart.

Hvilken størrelse bruker du i sko Divine?

Jeg trenger helt klart en ny en snart! :hinter på rommet sitt:

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

41

Nessie har oversikten!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 07:17   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan ble de jeg sendte?

Ellers fortalte ei venninne meg at hun kjøpte seg to par støvletter på Økonomisko, som hun fikk på seg. Hun har tykkere legger enn meg, og har slitt veldig. Så hun kjøpte to par (ulike) når hun endelig fant noen som passet. Så om du har Økonomisko i nærheten er det et tips å sjekke! Ikke så ille pris heller, ca 700 pr par.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 10:53   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke fått dem ennå, men skal avgi rapport når de er i hus.

Gammel 12-12-09, 10:54   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har ikke fått dem ennå, men skal avgi rapport når de er i hus.

Ikke?
Lang tid det tok da. Jeg sendte de jo på tirsdag.

Gammel 14-12-09, 21:37   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

De passet ikke! Nå er jeg bare så lei meg, for jeg hadde gledet meg sånn. Jeg er usikker på om jeg skal beholde dem, jeg tror det er maaaaaaange kilo til de passer, dessverre, som dette bildet klart viser.

Sist redigert av Divine : 15-12-09 kl 09:05.
Gammel 14-12-09, 21:43   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

De passet ikke! Nå er jeg bare så lei meg, for jeg hadde gledet meg sånn. Jeg er usikker på om jeg skal beholde dem, jeg tror det er maaaaaaange kilo til de passer, dessverre, som dette bildet klart viser.

Du kan jo dra de litt ned, men da blir det jo ikke helt det samme.
Så teit!!

Da kan jeg bare tipse om Økonomisko.

Gammel 14-12-09, 21:58   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Du kan jo dra de litt ned, men da blir det jo ikke helt det samme.

Jeg prøvde å crunche de litt nedover leggen, men det gikk likevel ikke. Jeg er tvilsom til Økonomisko. Jeg har kikket der, og jeg har IKKE sett noe som har passet meg, men jeg kan jo alltids ta en titt til.

Jeg målte meg nå, og jeg er 51 cm på det tykkeste stedet rundt leggene. Det er jo helt absurd mye. Jeg holder på å gi opp, og ser for meg fotformsko resten av livet. Sommer som vinter.

Gammel 12-12-09, 09:24   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke om jeg skjønte helt hva du ser etter. Disse, fra Softwalk, Eurosko, er romme i leggene og gode på mine ben i hvert fall.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 09:43   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, Jolie, det var virkelig fine støvletter! Det er uhyre få støvletter jeg liker, eller som er "meg" og som i tillegg passer meg. De du kjøpte var knallfine!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 10:44   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Å, Jolie, det var virkelig fine støvletter! Det er uhyre få støvletter jeg liker, eller som er "meg" og som i tillegg passer meg. De du kjøpte var knallfine!

Jeg har også prøvd de fra ElNat.

Gammel 13-12-09, 03:01   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg ELSKER dem!

Gammel 12-12-09, 10:53   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker UGGS... dvs det er jo ikke veldig elegant da, men de er i alle fall gode.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:38   #15
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nei. Så dumt Divine.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:56   #16
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Uffda, når passet de deg da Nessie?

Kjedelig Divine!!

Gammel 14-12-09, 22:05   #17
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det duoboots det heter, der man kan spesialbestille støvletter?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 22:08   #18
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er 50 cm på det tykkeste og jeg bor i disse, bare i koksgrå (kjøpt på DNA):

Varme gode sko som er supre på glatt føre, og som ser ok ut til kjole. De finnes også i sort i årets kolleksjon.
Hvis du trenger finere støvletter så kjøpte jeg noen på Skoringen av merke Just-s som passer mine gedigne legger.

Gammel 14-12-09, 22:13   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

De var fine, Blåbær, men jeg har et par tykke Sorel-sko som gjør nytten når det er kaldt og glatt. Jeg hadde tenkte meg noe LITT mindre røft. Noe med litt hæl, men samtidig solid såle. Skoringen, ja? Hmm, hvor finner jeg det, da, mon tro?

Gammel 14-12-09, 22:17   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duoboots - kanskje de har salg etter jul?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.