|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Har din kjære vært på jobben din? | |||
| Aldri |
|
39 | 18,57% |
| Et par ganger |
|
125 | 59,52% |
| Innom ofte |
|
46 | 21,90% |
| Deltakere: 210. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?
|
|
|
#42 |
|
Sær og kresen
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Så tvilsom som jeg er, mener jeg.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han jobber med fe skjønner jeg! :P
|
|
|
#45 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jeg har hjemmekontor, så ja. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Mannen min svipper meg gjerne bort på jobb om morgenen, og noen ganger er han innom en liten tur da. Hjelper meg å bære litt, eller låner ting og tang fra hans og mitt felles "lærerarsenal". Mannen min er en smule pratsom av seg, så han ender alltid med å skravle med en eller annen av mine kolleger, enten han kjenner dem fra før, eller de er nye for ham. Det hender vi har kursdager sammen på en av skolene våre, og han har også vært skuespiller i en pedagogisk opplæringsfilm sammen med noen av kollegene på jobben min, så han kjenner seg absolutt ikke fremmed på min jobb. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
TittelTøs
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, han er ofte innom jobben. Jeg har vært på hans jobb noen ganger også.
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han er ofte innom å leverer og/eller henter barna sine
|
|
|
#49 |
|
Originala
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jobben min har nylig flyttet, men han var et par ganger der jeg jobbet tidligere. Han har ikke vært der jeg jobber nå. Men han var der kun for å skrive ut et dokument, så det var ikke iver etter å se arbeidsstedet mitt som drev ham dit. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja vi har begge vært på jobb hos hverandre. Ungene har også vært med. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jadda. Hver dag i flere år - vi jobbet på samme sted.
|
|
|
|
#52 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært innom et par ganger. Vi jobber rett ved siden av hverandre, men det er ikke ofte vi er innom hverandres arbeidsplass, |
|
|
|
|
|
#53 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Ja, på jobb er man kolleger og ikke kjærester. Skulle jeg også mase fordi han roter på jobben, sånn som hjemme. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, jeg stemte et par ganger, det er vel kanskje mer rundt ti, men i løpet av de 5 årene jeg har jobbet der synes jeg ikke det kvalifiserer som "ofte" da.
|
|
|
#55 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Mannen min har vært innom meg på jobb et par-tre ganger for å bytte bil med meg. Det har bare blitt hei og hadet.
|
|
|
#56 |
|
awesom
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jepp, han er datamann. Det er ikke så rent sjeldent at vi trenger hans hjelp, når vi har datatrøbbel på jobb.
|
|
|
#59 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jo da, han er jo innom innimellom. Og på min jobb vet alle gutta hvem han er og skravler i vei med han. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Noen få ganger. Én gang for å hjelpe meg med å løfte tunge ting, de andre gangene for å spise lunsj og kline i smug. |
|
|
|
![]() |
|
|