|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Han kan varme Fjordland, steke Grandis også kan han telefonnummeret til den lokale Pizza restauranten som kjører ut !
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Jeg hater å lage mat så her i huset er det mannen som står for det meste. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Kan mannen lage mat?Jada, han kan. Og gjør det hvis han må. |
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, han kan lage mat.
|
|
|
#5 |
|
Teacher.
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Veeel- han kan når han må.
|
|
|
|
#6 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Han kan hvis han vil og må.
|
|
|
|
#7 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Han kan. Men jeg er fryktelig mye bedre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan mannen lage mat?Mannen min er en skikkelig mesterkokk. Maten hans blir alldeles nydelig. Problemet er at han bruker innmari lang tid (han er bare middels treig med selve matlagingen, men velger så avanserte ting). Derfor er hverdagsmiddagene overlatt til meg, men noe av grunnen til det er nok også at det er jeg som kommer først hjem.
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan mannen lage mat?But Of Course!
|
|
|
#10 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Kan mannen lage mat?
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, det kan han. Han er noe mindre interessert i matlaging enn jeg, og har derfor noe mer begrenset erfaring, men han klarer seg fint på kjøkkenet. Jeg synes i grunnen det er både rart og sært med voksne folk som overhodet ikke greier/gidder å lage mat; alle burde være i stand til å greie seg selv (og sørge for barna) et par dager på egen hånd, synes jeg. (Ja, det er klart det er noe annet dersom man er fysisk ute av stand til det.)
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, selvfølgelig. Han hadde faktisk ikke laget så mye mat før vi ble sammen, men har lært det etter hvert. Jeg er kanskje litt flinkere til å lage saus og supper fra bunnen av og til å bake, det gjør han aldri, men han er flinkere på andre områder. Jeg lager mat litt oftere enn han, men det er ikke fordi han ikke kan, altså. Finnes det virkelig menn under 45 som ikke kan lage mat? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
audio, video, disco
Min er over 45 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, definitivt.
|
|
|
#16 |
|
lider av tastleksi
|
Ja, den nyeste tilførselen av kjekke duppeditter er en italiensk pastamaskin som må fastmonteres på benken, og som er større enn en gjennomsnittlig microbølgeovn. Ikke vet jeg hvor han har tenkt til å gjøre av den.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Hey, noe sier meg at jeg må på besøk til deg igjen snart. Jeg glemmer nemlig ikke da han spurte om jeg ville ha litt rester etter middagen. Jeg var sulten, så jeg takket ja. Og jeg har aldri sett så pent danderte rester noen gang, det var jo penere anrettet enn man får når man spiser ute mange steder.
|
|
|
#18 |
|
Helt konge
|
Han lager faktisk Den Beste Pizzaen. Jeg har faktisk pratet varmt om den senest på jobb i dag. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, men han suger på tilbehør. Han synes f.eks. at grillet kylling alene er fullverdig middag.
|
![]() |
|
|