Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du gjort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva skal jeg kjøpe meg?
Canon Eos 400 D 55 61,11%
Kitchen Aid og kjøkkenstæsj 8 8,89%
Bærbar PC fra Dell 19 21,11%
Noe annet. Spesifiser i tråd 8 8,89%
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 08:39   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Kamera - definitivt!! Det er en enormt stor kvalitetsforskjell på bildene i forhold til et vanlig digital kamera.

Gammel 15-01-07, 10:02   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Kamera - definitivt!! Det er en enormt stor kvalitetsforskjell på bildene i forhold til et vanlig digital kamera.

Dessuten har vel ikke Mim "vanlig" digitalkamera en gang, eller?

Gammel 15-01-07, 08:44   #3
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg hadde kjøpt kamera.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 08:48   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kamera! Vi har et Canon 350D og jeg er nesten like forelska i kameraet mitt som Skremmern er i sitt. Fotografering har aldri vært så moro!

Gammel 15-01-07, 09:14   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotoapparatet! Uten tvil.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 09:17   #6
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må da få PC via jobben? Hvis jeg hadde måttet velge mellom de tre tingene hadde jeg tatt PCen.

Gammel 15-01-07, 11:09   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PC'en uten tvil.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:14   #8
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Canon!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:44   #9
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker det kameraet. Fikk det nå til jul og er enda mer fornøyd med det enn med det gamle speilreflekskameraet mitt. Det tar (minst) like bra bilder og man får sett dem med en gang. Stas!

Måtte jeg velge mellom kamera og bærbar hadde jeg muligens gått for den bærbare. Men jeg er faktisk ikke helt sikker.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 15:08   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville kjøpt meg kamera

Har mitt andre digitale kamera nå, og ønsker nå et bedre et
Her i huset har vi 5 bærbare pc'er og flere stasjonære og jeg får gjennom jobben

Kjøkkenting er ikke så mye min greie, så det hadde jeg ikke brukt den summen på

Nå svarte jeg ut i fra hva jeg ville gjort

Gammel 15-01-07, 16:27   #11
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har canon, pc og ny kjøkkenmaskin. Tannlegen krever snart sitt, så der ville jeg ha brukt pengene.

Gammel 15-01-07, 16:31   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når jeg tenker meg om, så ville jeg nok ha kjøpt denne:

Sitat:

AV 700 er et bærbart home cinema system som gjør det mulig å lagre opp til 160 timers video, som kan ses på en 7 TFT skjerm i 16/9 format.

AV 700 er kompatibel med de fleste formater, bl.a. DivX og MPEG-4, og gjør det mulig med AV opptak på den interne 40 Gb harddisken.

Takket være USB 2.0 porten kan du overføre dine lyd-, video- og datafiler med lynets hastighet fra PC eller fra hvilken som helst USB lagringsenhet.

AV 700 er utført i et kompakt format og er den ideelle reiseledsager

Et godt alternativ når man f.eks skal se nedlastet film på tv'n.
http://www.pixmania.com/no/no/134607...fichetechnique

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 16:33   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kameraet uten tvil.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:05   #14
mammatherese
Snart STOOOOR

mammatherese sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
mammatherese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg brukte 7000,- på nytt speilrefleks kamera for ca ett år siden. Det var virkelig verdt hver krone.

Har også en laptopp (Inspiron 9300 fra Dell) den er også innmari kjekk å ha...

Gammel 15-01-07, 20:15   #15
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har både kjøkkenmaskin (ikke KA da, men...), Canon EOS 30D og en gammel bærbar privat og jobbbærbar ellers. Må absolutt si at kameraet er det jeg elsker høyest. Kjempefornøyd med det. Gå for kamera Mim, så kan vi kanskje endelig få sett kjøkkenet ditt i farger...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:26   #16
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Av dine alternativ villle jeg valg laptop. kjøpte selv før jul og er kjempefornøyd. Bortsett fra det ville jeg kanskje spart en tusen lapp eller tre til og kjøp en 40" flatskjerm.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:26   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir også småkåt av mitt Canon 350d, så min stemme gikk til kameraet. Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte det tidligere, på tross av at vi hadde ganske gode kameraer fra før av. Det er virkelig stor kvalitetsforskjell på bildene.

Godt valg!

Gammel 15-01-07, 20:35   #18
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kamera..
Så kan du ta bilde av alle de deilige rettene du lager og legge de ut her

Gammel 15-01-07, 21:47   #19
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Hvordan er du fornøyd med den analoge APS-speilrefleksen?

Kjenner en som hadde det engang (fra Canon) og han ble aldri fornøyd. Er det samme tilfellet for deg tenker jeg et nytt kamera vil gjøre virkelig underverker. Siden du har en spesialbygget og tilpasset pc har du det du trenger for å redigere og behandle alle de fine bildene du tar.

Men kjøkkenmaskin...?! Spennende det også.

Bærbare pc'er fra Dell er ikke best i klassen

Om det var jeg som hadde disse pengene ville jeg kjøpt meg briller! Men jeg stemte kamera.

Jeg kan forøvrig medbringe en digital canon 350D på Mims matkurs på lørdag, så kan du ta bilder av deilig mat og fnisete småkokker...

Sist redigert av Carrie : 15-01-07 kl 21:56.
Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:54   #20
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg krysset på kamera. Jeg har et slikt selv, og er veldig, veldig fornøyd. Like fornøyd som Skremmern. Jeg tror du kommer til å bli veldig fornøyd du også.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.