|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På storesøsters skole får de ha med julebakst, kjeks og saft. Det synes jeg er en flott ordning |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?En liten brus og godteri for 15 kroner. Eldstejenta har med seg smågodt, nøye innveid allerede på tirsdag. I tillegg fikk hun ha skulderveske og støvletter, så hun var helt i skyene. Jeg syns ikke det gjør noen verdens ting med litt snop siste skoledag. Har gode minner selv!
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ha med litt godteri og kaker samt valgfritt drikke. Vesla tok med 5 sure gelegodterier, en liten plastboks med taffelsticks, to pepperkaker og iste.
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?
Enig, og sånn er det her også. De kunne ha med seg julebakst eller frukt (noe som alltid følger matboksen), så her ble det pepperkaker! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Javel
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Siste skoledag før jul serverer FAU grøt i gymsalen for alle. Så her har de ikke med seg noenting.
|
|
|
|
#9 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ha med litt godteri og brus, ingen begrensning på kroner.
|
|
|
#10 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På skolen til ungene er det nissefest siste skoledag (som er tirsdag) og servering av nissegrøt og saft til hele skolen. De eneste som evt får godteri er de som finner mandlene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ha med seg hva de vil, har jeg intrykk av. Sende med henne cookies, brus og en minipose med potetgull.
|
|
|
|
#13 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Siste dag er på tirsdag. Her skal foreldrekontaktene (jeg
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?De fikk ha med seg potetgull eller oppskåret frukt. Jeg tror de setter det utover bordene slik at alle kan ta det de har lyst på. Snuppa hadde meg seg potetskruer og en liten appelsinjuice. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Vi hadde avtaltpå felles møte i høst at ungene tar med seg drkke selv, så fikser vi foreldre kontaktene noe felles. Vi hadde kjøpt potetgull,popcorn og seigmenn. Er den del i klassen med alergien ink. min kar som har fruktose"intoleranse"
|
|
|
|
#17 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her kan de ha med saft og kaker, det var spesifisert at de ikke kunne ha med brus og godteri. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ha med en halv liter brus. Restenbesørger skolen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
maler
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På mine barns ukeplan står det at de kan ta med seg frukt, kjeks eller julebakst i matpakken i tillegg til mat, men at de ikke vil se godteri eller brus. Veldig grei beskjed.
|
![]() |
|
|