|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Barnevakt på nyttårsaften? | |||
Nei, aldri. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
171 | 82,21% |
Ja, alltid. |
2 | 0,96% |
Det har skjedd |
29 | 13,94% |
Annet.... |
6 | 2,88% |
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Så langt har vi ikke hatt det. Hverken mannen eller jeg er så veldig glad i fester, særlig på dager som nyttårsaften som jeg føler blir litt krampeaktige noen ganger, så jeg regner ikke med at behovet for barnavakt den dagen vil oppstå med det første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?
Enig igjen. For en unge på et par år er nyttårsaften som alle andre dager, det er vel helst våre egne følerier som gjør at vi må ha dem med oss den dagen. Men jeg tenker mest på eldste, at hun skal få en rolig og fin kveld uten mas og sutring og grining fra lillebroren fordi han nekter å sove osv, HAN hadde hadde det storveis hos besteforeldrene.
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Jeg er heldigvis ferdig med partyparty, så jeg ønsker å være sammen med barna mine på nyttårsaften. Å gå inn i det nye året med de jeg er aller mest glad i. |
![]() |
![]() |
#44 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Det kan vel være vanskelig å få barnevakt kanskje, om de man pleier å spørre har planer selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Nei, aldri! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her, jeg hadde vel barnevakt (mormor) på nyttårsaften et par-tre ganger på de ti årene jeg var alene med eldstejenta
![]() |
#51 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, derfor kunne jeg bare hatt barnevakt til minsten, ikke eldste. Og fra og med neste år er det nok uaktuelt å ha ham borte denne dagen, da er han nok lettere "håndterlig". *gleder seg til 3-4-årsalder*
![]() |
#52 |
intro
|
Helt enig. I mitt hode er det julaften spesielt og jula generelt som står i familiens tegn, og jeg synes ikke det er noe galt i å tilbringe nyttårsaften i barnefritt selskap en gang iblant.
![]() |
![]() |
#56 |
intro
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Jeg kan knapt tenke meg at jeg noen gang har bedrevet partyparty
![]() |
![]() |
#57 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Vi har alltid nyttårsaften her hjemme sammen med 3 single venninner av meg (jepp, mannen storkoser seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Javel
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Nei, vi har aldri hatt barnevakt på nyttårsaften. Ikke har vi prøvd på det heller. Vi feirer nyttår sammen med venner med barn og har ikke hatt behov for det.
![]() |
#59 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Da vår eldste var liten var hun hos besteforeldre på nyttårsaften. De fleste av våre venner hadde ikke barn og vi feiret da uten barn. Hun storkoste seg hos besteforeldre.
![]() |
![]() |
#60 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Mine foreldre har tilbudt seg å være barnevakt, men vi skal være hjemme så da blir EK det også.
![]() |
|
|