|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Roy Jacobsen: Vidunderbarn. En flott bok som det var trist å bli ferdig med.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 20-07-10 kl 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Panserhjerte av Jo Nesbø. Litt treg innimellom, men Jo er jo Jo.
![]() |
![]() |
#43 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 2010Jeg er en lesehest og hiver meg på her.
![]() |
#44 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Panserhjerte- Jo Nesbø. Harry Hole, god som alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Philippa Gregory; Søstrene Boleyn. Likte den, til tross for at jeg bare rasket den med meg fra biblioteket mens jeg stresset over å ha fått øye på en person jeg ikke ville treffe
![]() |
#47 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Jo Nesbø: Flaggermusmannen. Jeg får litt mark av sånne "the making of"-bøker (og -filmer), men til tross for det, var det spennende lesning. Marekors, som jeg i min uvitenhet leste først, var mye mer spennende.
![]() |
#48 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Jason Fforde: The Well of Lost Plots. Helt strålende humor |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Panserhjerte av Jo Nesbø. Litt treg innimellom, men Jo er jo Jo.
![]() |
![]() |
#51 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Tore Rem - "Sin egen herre. En biografi om Jens Bjørneboe". Jeg likte denne biografien veldig godt, og kommer til å lese del 2 når den kommer ut. (Ble litt sjokkert da jeg fant ut at dette bare var begynnelsen, en bok på rundt 600 sider.
![]() |
#52 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Jason Fforde: The Well of Lost Plots. Helt strålende humor |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Trude Teige - Noen vet. Bra krimbok det, lettlest. Ikke genial, men god underholdning.
![]() |
#55 |
Dårlig husmor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Tore Rem - "Sin egen herre. En biografi om Jens Bjørneboe". Jeg likte denne biografien veldig godt, og kommer til å lese del 2 når den kommer ut. (Ble litt sjokkert da jeg fant ut at dette bare var begynnelsen, en bok på rundt 600 sider.
![]() |
#57 |
Dårlig husmor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 2010Terry Pratchett: Guards! Guards! Første gang jeg leser Discworld bok, og jeg brukte lang tid før jeg fant flyten i den. Jeg kommer nok til å en til i serien, men..jeg har ikke forstått hva all skrytet bøkene får er om, ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Stephanie Meyer: Ved Daggry. Ganske spennende, men nå er jeg glad jeg er ferid med siste boken. Ble faktisk litt lei på slutten.
![]() |
#60 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20101. Trude Teige: Noen vet |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|