Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det lateste du gjør?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-10, 17:15   #41
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det lateste du gjør?

Det tror jeg må være å spørre ungene om de vil hente ved, fordi jeg synes det er så kaldt å gå ut.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 18:33   #42
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Defintivt når eg søve til langt på dag. Da føle eg meg lat og fryktelig misfornøgd med meg sjøl.

Gammel 06-01-10, 18:38   #43
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Middagen i dag: Potetstappe fra Toro og grillpølse.

Gammel 06-01-10, 18:42   #44
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg bruker rene ting rett fra oppvaskmaskinen slik at jeg slipper å sette det på plass.

Det gjør jeg også!
I tillegg bruker vi Fjorland grøt.
Og sånne engangskluter til å vaske badet for det er så stress å fylle opp vann og såpe.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 18:45   #45
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg bruker også klærene rett fra tørkestativet og om det hoper seg opp ligger det i kjellertrapen. :sjuske:

Å surfe planløst på nettet er også et uttrykk for latskap hos meg.

Som Kif (også) minnet meg på hender det at jeg ikke gidder å svare på innlegg fordi jeg er for lat.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 18:46   #46
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje egentlig en spinoff, men får dere dårlig samvittighet når dere er late?

Regirtrerer at Haugtussa synes det føles ille å sove lenge en morgen. Det kunne ikke falle meg inn å ha dårlig samvitighet for det - det er bare deilig, deilig, deilig!

Får bare dårlig samvittighet om latskap år direkte utover noen andre.
Fjordlandgrøt er det da ikke noe galt med, heller ikke å bruke tallerkener rett fra oppvaskmaskinen og andre greier som nevnes.

Gammel 06-01-10, 19:39   #47
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, her forleden dag kjørte jeg til butikken for å handle, i stedet for å gå. Fordi det er så pes å bære posene på glatta.

Det høres jo ikke spesielt ille ut, men de som vet hvor jeg bor vil nok synes det tar kaka.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 19:43   #48
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestille pizza og få den kjørt hjem. Det er 30 sek å gå til en utmerket pizzasjappe, og 1 min til butikken.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 19:44   #49
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Å snike meg ned etter at unger og mann har sovna å sitte å se på x anntall hjernedøde serier på pc'n til jeg er for trøttt til å gidde å gå opp trappa å legge meg og sover på sofaen.
Dette er en stoooor hemmelighet Gubben og ungene tror at snille meg har ståttt opp for å lage kaffe om morran når jeg kommer "feil" vei for å vekke dem.

Gammel 06-01-10, 20:07   #50
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å trykke F5 på FP når det ikke skjer noe her inne fordi jeg ikke gidder å finne på noe annet å gjøre må vel være toppen av latskap.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 20:08   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Å trykke F5 på FP når det ikke skjer noe her inne fordi jeg ikke gidder å finne på noe annet å gjøre må vel være toppen av latskap.

Er det noen som gjør sånt, altså?

Gammel 06-01-10, 20:08   #52
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, jeg har sett en hel film jeg ikke ville se fordi fjernkontrollen lå ved TV-en, og jeg hadde akkurat satt meg.

Gammel 06-01-10, 20:08   #53
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vel, her forleden dag kjørte jeg til butikken for å handle, i stedet for å gå. Fordi det er så pes å bære posene på glatta.

Det høres jo ikke spesielt ille ut, men de som vet hvor jeg bor vil nok synes det tar kaka.

tuller du?! Det må da ha tatt lenger tid å gjøre klar bilen enn det hadde tatt deg å gå til og fra butikken OG handle.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 20:10   #54
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å ikke legge meg når klokken er ett om natten bare fordi jeg ikke gidder å slukke lys og pusse tenner.

Å ta taxi på selv de korteste strekninger.

Å bestille pizza og brus på døren.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 20:24   #55
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Regirtrerer at Haugtussa synes det føles ille å sove lenge en morgen. Det kunne ikke falle meg inn å ha dårlig samvitighet for det - det er bare deilig, deilig, deilig!

Får bare dårlig samvittighet om latskap år direkte utover noen andre.
Fjordlandgrøt er det da ikke noe galt med, heller ikke å bruke tallerkener rett fra oppvaskmaskinen og andre greier som nevnes.

Mulig vi har litt ulike syn på kva som er å sove lenge. Eg kan nemlig sove til både 12 og 13 om eg er aleine heime og eg ikkje skal noko spesielt. Og da får eg dårlig samvittigheit. For halve dagen er gått og eg har berre lata meg. Eg får på ingen måte dårlig samvittigheit dei morgenane eg kjem meg opp før 11, da er eg berre stolt.

Gammel 06-01-10, 20:25   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Mulig vi har litt ulike syn på kva som er å sove lenge. Eg kan nemlig sove til både 12 og 13 om eg er aleine heime og eg ikkje skal noko spesielt.

Det gjør jeg glatt uten å være alene hjemme også, jeg. Hvis ingen vekker meg, så. Jeg begynner ikke å få noe som ligner på skamfølelse før jeg har sovet til nærmere tre (jada, det har hendt).

Gammel 06-01-10, 20:27   #57
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sover til både ett og to så ofte jeg kan uten snev av dårlig samvittighet.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 20:27   #58
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 06-01-10, 20:29   #59
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Næsj. Ikke i utgangspunktet; ikke bare for "det å være lat", mener jeg. Jeg kan selvsagt få dårlig samvittighet hvis jeg har latet meg i stedet for å gjøre det jeg egentlig hadde lovet å gjøre, eller noe sånt, men det er i grunnen ikke så ofte jeg har dårlig samvittighet.

Gammel 06-01-10, 20:50   #60
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vel, jeg har sett en hel film jeg ikke ville se fordi fjernkontrollen lå ved TV-en, og jeg hadde akkurat satt meg.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det gjør jeg glatt uten å være alene hjemme også, jeg. Hvis ingen vekker meg, så. Jeg begynner ikke å få noe som ligner på skamfølelse før jeg har sovet til nærmere tre (jada, det har hendt).

Skilpadda er tenåring!

Emneord
latskap, selvinnsikt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.