|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Det hørtes ut som en god grunn til aldri å skaffe seg hytte Ole Brumm. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Peppy!
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?
Akkurat den der hører jeg ofte fra andre også. Jeg tror det er en del som finner løsningen på sine reiseuenigheter ved å binde pengene i hytter, så har man liksom et slagkraftig argument for å slippe å reise. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Alltid. |
|
|
|
#45 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke det sånn manneting? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi blir enige og planlegger gjerne i god tid, men mannen bremser nok meg litt siden jeg er ivrigere på å reise enn han. Det er stort sett jeg som kommer med forslagene til ferie. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Så langt veldig enige. Ser for meg at han må bremse meg litt innimellom, jeg er veldig glad i å reise, men fremover må vi prioritere sparing til andre ting også. Men vi skal nesten tre uker til Italia i sommer, da. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er ikke alltid helt enig.
|
|
|
|
#49 |
|
Smugleser
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Rørende enige, heldigvis. Det er en grunn til at vi forgjeldet oss enda mer og kjøpte hytte.
|
|
|
#50 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Jeg kommer med forslagene, og han forkaster. Ingenting skal koste noe. :roll: |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Føler jeg er litt der jeg og Nuppa. Dvs. jeg foreslår og han rynker på nesa. Nå har vi dillet rundt uten planer de siste 2 årene, så i år SKAL jeg ha planlagt noe jeg kan glede meg litt til. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Mja.... |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Nei, det har vi ikke vært heller de siste tre årene. Han insisterer på familieferie i utlandet med foreldre, svoger og alle 8 barna, mens jeg har lyst til å kaste opp bare ved tanken. Allikvel har hensynet til barna veid tyngst og også det faktum at vi ikke har råd til slik ferie selv. Dermed har vi reist, jeg har tatt med mp3, joggesko og øreplugger og overlevd på et vis. Ferien 2009 ble en såpass ille fadese at nå tror jeg selv min kjære har endet synet på begrepet "hyggelig ferietur med storfamilien på 15 "
|
|
|
#54 |
|
Smugleser
|
Vi diskuterte den også, vi, og ble (igjen rørende) enige om at vi ikke skulle bli "hyttenazier" og binde opp feriene for all fremtid. Så i år, som er andre sommeren vi har hytta, har vi også fått/prioritert/tatt oss råd til en uke i varmere land.
|
|
|
#57 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?JA, etterhvert....
|
|
|
|
#58 |
|
Trøtt
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?jeg er bremsen hos oss, men vi er rimelig samstemte og ivrige i forhold til ferieplanlegging begge to.
|
|
|
#59 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Åh, da vil jeg reise med mannen din! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi blir enige ja. Jeg pleier vel å være den som planlegger mest, og han hører på planene og vi blir enige da. Noen ganger kan planene være litt høytsvevende ift den yngre generasjon. |
|
|
|
![]() |
|
|