|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
flisespikker
|
![]() Sv: EnKindle me!
Den jeg kjøpte kostet bare $0,99, så den var antagelig billigere enn mange brukte samlinger ville vært.
![]() |
#44 |
flisespikker
|
Ja, man kan slå av trådløsnettet på den, og da kan den brukes på flyet, på linje med f.eks. en musikkspiller (som jo også må slås av under avgang og landing).
![]() |
#45 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Vil også ha! :trasse:
![]() |
![]() |
#46 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, den virker like bra i lufta som på bakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: EnKindle me!:sikle: |
![]() |
![]() |
#52 |
flisespikker
|
![]() Sv: EnKindle me!Kindlen er ikke egnet til å surfe på, den er til å lese bøker (og andre tekster), og egner seg veldig dårlig til websurfing, både brukergrensesnittmessig og ellers. Det er dessuten ikke fargeskjerm på den. Og den har ikke innebygget lys, det er derfor den er så behagelig å lese på - den reflekterer lys omtrent som papir gjør. Skjermen er skarp og fin, og den viser fine svart/hvitt-tegninger, men jeg har ikke lest noe som inneholder fotografier, så jeg vet ikke hvordan de blir.
![]() |
#53 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Jeg bruker min hver dag, og den kommer ikke til å erstattes av en iPad når jeg en gang får meg en; den kommer i tillegg. Jeg har forresten også brukt den under avgang og landing uten at flyet eksploderte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: EnKindle me!Jeg har lastet ned kindle for pc, og det fungerer helt utmerket. I tillegg har jeg lastet ned mobipocket. Den siste er mye åpnere, og tar veldig mange forskjellige formater. Funksjonaliteten er like god.
![]() |
#55 |
Bedreviter
|
Jeg har lastet ned "Kindle for iPad" og "Kindle for iPhone" og funksjonaliteten er genial, men jeg synes det er alt for slitsomt for øynene å lese. Noe jeg ikke synes når jeg leser på Kindle, så jeg har ikke hatt nytte av å "teste på PC først". |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Jeg bruker min daglig, og både mannen og eldstemann låner den gjerne innimellom. Eldstemann ønsker seg egentlig en egen, så hun sparer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Jeg bestilte meg Kindle til bursdagen min i sommer og jeg
![]() |
#58 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: EnKindle me!Jeg har også iPad, men velger fremdeles Kindle. Den er mye mer behagelig å lese på, mindre og lettere, og ikke fullt av andre ting. Når jeg har Padda fremme, leser jeg i to minutter, kommer på at jeg må sjekke mailen siden det er 2,26 min siden sist, sveiper innom FP, og så gikk den fristunden. Jeg får aldri roen, slik jeg gjør med Luggage.
![]() |
#59 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: EnKindle me!Det er forresten litt morsomt å lese gamle tråder med en slik entusiasme og begeistring.
![]() |
#60 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Vi må jo frelse flere Kindle brukere med denne tråden
![]() |
|
|