Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sanger på hjernen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-10, 23:51   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

og da vi fant ut at originalen var tysk ( Liebe Kristine) fikk vi det fint til å stemme med Treff-platene fra 70-tallet.

Jeg må nok arrestere deg der. Originalen er med Alan Sorrenti og heter Tu Sei L'Unica Donna Per Me.

(Kilde: youtube.com)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 01:13   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg må nok arrestere deg der. Originalen er med Alan Sorrenti og heter Tu Sei L'Unica Donna Per Me.

Næh! Se der! Thanks, det visste jeg ikke nei!
*mednerd*

Gammel 24-01-10, 00:27   #3
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjå sauen Sean...

Sjå sauen Sean, sjå sauen Sean, lalalalalalalalalalalallaalla... Husker ikke noe annet enn første to strofene. Etter en googling havnet jeg selvsagt på FP hvor teksten er ferdig tolket. Takk! Men husker jeg den? Neeeida...

Takker for meg og går til sengs med Alle mine tankar på hjernen...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:58   #4
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Sjå sauen Sean...

Jeg har sunget på arvtageren i hele dag.
Timmy, hei Timmy....et lite lam med et TV-program... bah

Gammel 24-01-10, 00:34   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk skarr'u ha. DER fikk jeg sannelig med "Kjære Kristine" på hjernen
Kjære Kristine

Sånn ellers er sanger som "røyking er ut" med "the ænnimals" en sang jeg har hatt på hjernen iblant og også "de kaller meg patteriver - mjælkesiver, men jeg kaller meg for jurist - jurist" (også en sang fra blikkbox/midt i smørøyet/halvsju eller no - som det kun er meg og mannen som jeg vet at husker)

Gammel 24-01-10, 01:14   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Takk skarr'u ha. DER fikk jeg sannelig med "Kjære Kristine" på hjernen
Kjære Kristine

Sånn ellers er sanger som "røyking er ut" med "the ænnimals" en sang jeg har hatt på hjernen iblant og også "de kaller meg patteriver - mjælkesiver, men jeg kaller meg for jurist - jurist" (også en sang fra blikkbox/midt i smørøyet/halvsju eller no - som det kun er meg og mannen som jeg vet at husker)

Jeg husker den jeg også!

Gammel 07-05-10, 23:54   #7
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Ikke dra fram Blikkbox sangene! :lalalala:

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 00:03   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har hjemsøkt hjernen min i flere dager... *litt lei selv om den er fin*

Gammel 08-05-10, 00:41   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde en som satt klistret fra jeg var liten. Jeg husker min mor spillte den av og til, og den var på slutten av kassetten slik at halve sangen var kuttet bort.
Det som satt klistret var: tonight I'll celebrate my love for you.
Jeg lette i flere år, fikk en kompis som jobbet i radio til å hjelpe meg å lete, sang den til alle jeg kjente og etter ca 20 års leting og masse hjelp fikk jeg endelig høre hele sangen.
Og en til, jeg hørte bare strofen welcome home, to my broken promise land, på radioen. Den var utrolig vanskelig å finne, jeg måtte gjennom en haug med karaokeklipp på youtube før jeg faktisk fant den.

Jeg kjenner at jeg skal smøre meg med viljestyrke, for jeg skal ikke klikke på noen av disse linkene.

Gammel 08-05-10, 00:43   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg hadde en som satt klistret fra jeg var liten. Jeg husker min mor spillte den av og til, og den var på slutten av kassetten slik at halve sangen var kuttet bort.
Jeg lette i flere år, fikk en kompis som jobbet i radio til å hjelpe meg å lete, sang den til alle jeg kjente og etter ca 20 års leting og masse hjelp fikk jeg endelig høre hele sangen.

20 år?! Jeg har hørt den siden jeg var liten.

Gammel 08-05-10, 00:54   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Og en til, jeg hørte bare strofen welcome home, to my broken promise land, på radioen. Den var utrolig vanskelig å finne, jeg måtte gjennom en haug med karaokeklipp på youtube før jeg faktisk fant den.

Jeg kjenner at jeg skal smøre meg med viljestyrke, for jeg skal ikke klikke på noen av disse linkene.

Jeg kjenner igjen strofene, jeg tror jeg har en melodi knyttet til de - men greier ikke helt å plassere de. Og lettpåvirkelig som jeg er kommer de vel til å surre rundt i hodet mitt en stund. Kan du legge ut hva fasiten er?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 00:45   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal tjene penger på kroppen miiiin, med litt plastisk kirugi så blir den fiiiin.

Og takk til Bauche som en gang delte Krabbeklo i undikken!

: ond:

(Kilde:

)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 15:52   #13
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skal tjene penger på kroppen miiiin, med litt plastisk kirugi så blir den fiiiin.

Og takk til Bauche som en gang delte Krabbeklo i undikken!

: ond:

(Kilde:

(Kilde:
(Kilde:

)
)
)

Takk skal du f*%& meg ha.
Nå har jeg den sangen på hjernen jeg også........

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 23:45   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Takk skarru ha! Der var det gjort, jeg husker til og med melodien ...

Gammel 24-01-10, 00:46   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, Karamell! Den har mr Che fått på hjernen også..Og som om det ikke er nok at han synger på den hele tiden, så har han den 1: lastet ned som ringetone 2: begynte å spille den på gitar :rabla:

Gammel 24-01-10, 00:48   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gitar!

Gammel 24-01-10, 00:49   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Inne på urørt ligger flere av sangene til Mr Hellfuck. Mannen har jo en kjempestemme - men krabbeklosangen er definitivt den sangen med MINST pervers tekst.

Gammel 24-01-10, 02:13   #18
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Noen som husker en sang som var en slags anti-kjøre-fort-kampanje i sin tid da?

Hæng med, hæng med i svingan, kjør ittno' fortar enn det.
Hæng med, hæng med i svingan, så d'itt bær's gæli avsted.
Kjør du før fort vil du snart erfare, at det e' forseint å slakk ned.
Sjækk farta før svingan, da vil du klare, å hæng med i svingan hæng med.

Sorry for feil dialekt-skrift og slik, tok den på husken!

Steike, der fant jeg den jo på youtube såklart, litt stolt av at jeg huska den ordrett nå ja! Må ha gjort inntrykk den kampanjen!

Sist redigert av Mirasol : 24-01-10 kl 02:17. Årsak: Fant videoen
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 08:34   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Maimor: Nok en sang som Mr. Che driver og kverner på iblant *levende sangerpåhjernenbibliotek* (Altså, Hæng me i svingan)

Gammel 24-01-10, 11:40   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Bauche: Jeg hadde mer den "Æ vil ha flis, flis din gamle gris, på kjøkken, på badet, på gulvan, å ??" - reklamen på hjernen. Lenge!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.