|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Den positive kuldetrådenDet regner ikke! Og det er ikke slaps i gatene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Den positive kuldetrådenDet er utrolig vakkert med sne og rim på trærne.
|
|
|
|
#4 |
|
er her
|
Sv: Den positive kuldetråden
Det var et flott tips, jeg har skifte av sengetøy på planen i dag så da skal jeg jammen la sengetøyet få seg en luftetur.
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den positive kuldetrådenJeg har funnet ut at i kulde møter en mennesker som virkelig stiller opp. Når batteriet i bilen min takket for seg ved 22 grader kommer de hit, starter bilen tar den med og fikser problemet for meg. Service med stor S! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Den positive kuldetråden-Hvis man har baby kan man være inne hele tiden
|
|
|
#7 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Den positive kuldetrådenMan kan sitte tett-i-tett med mannen sin under et ullteppe i sofaen om kvelden for å holde varmen.
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Den positive kuldetråden-Det er kaldt på soverommet selv om vinduet er igjen. (vi er ikke enige om vinduet skal være åpent eller lukket vanligvis)
|
|
|
#10 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
NAAF sier ett døgn i sin info om midd. Det er kanskje litt vanskelig? Jeg har hengt ut dyner før jeg har gått på jobb og tatt dem inn litt før sengetid så de kan varme seg opp igjen. Etter å ha banket og ristet dem skikkelig.
|
|
|
#14 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Den positive kuldetrådenDet er vakkert ute
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Den positive kuldetrådenDet er pent ute. Det hjelper på humøret - tåke og regn er verre uansett. |
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Den positive kuldetrådenOgså så flink man føler seg når man faktisk går seg en treningstur i dette været! Mannen har gått på ski de siste kveldene og kan melde om mange som ikke lar seg skremme av kulda i området. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tidsklemma
|
Hvor bor dere som synes at ski, skøyter og aking er moro i KULDEN? Er dere drevne polfarere?
|
|
|
|
#18 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg ser ikke problemet i å være ute i tjue minus. Virkelig ikke. Vi har lassevis med ulltøy og vindtett skalltøy, vi har ikke astma, og vi har skjerf/hals vi kan puste i dersom det blir ubehagelig med iskald luft rett i lungene. Det blir selvfølgelig ikke de lengste turene, men å ha det morsomt ute i en liten time gjør mye for stemningen inne etterpå. Årstider er flott. Ekstremvær er facinerende. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Synes hun som er født i 2008 det også? (Jeg spør av oppriktig interesse, er ikke sarkastisk!) Har ei selv som er født i 2008 som blir rimelig sur om hun blir litt kald et sted, måtte det være fingre eller nesetipp. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den positive kuldetrådenJeg vil gjerne svare for min 2008-unge som er akkurat 18 mnd. Hun elsker å være ute og vil helst ikke inn igjen. Hun er i bevegelse hele tiden - siden før jul har vi gått oss over sjø og land og kommet fra hoppeland, løpeland og sånt.
|
![]() |
|
|