Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En som gjerne vil være med!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 22:01   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En som gjerne vil være med!

Nei, Eyolf kom aldri til rette. Han er fremdeles dypt savnet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 22:30   #2
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Å for en vakker pus og for en nydelig slutt..

Fibi - Jeg er sikker på at noen tok seg av Eyolf.. Nyyydelig pusekatt.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 13:05   #3
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

For en lykkelig slutt! Kan tenke meg at familien ble glad da pusen kom hjem.

Fibi:

De ble veldig glade!!
Tårene rant hos matmor.

Gammel 08-01-10, 22:49   #4
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt det ble en god slutt. Hørte en gang en historie om noen som hadde tatt inn en katt, hengt opp oppslag men aldri fått noe svar. De hang tilslutt bånd rundt halsen på katten med eget telefonnummer, da kom heldigvis eierne fort tilrette. Katten hadde jo bare gått imellom husene, men det var venskalig for dem å vite. Synes det var en litt lur ide.

Gammel 08-01-10, 23:14   #5
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg syns du gjorde en fantastisk god ting. Veldig flott gjort.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 23:45   #6
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Kjempefin historie og flott at du fant eierne så den ble gjenforent med familien sin.

Gammel 09-01-10, 13:10   #7
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Stakkar pusen Den lignet litt på min simba.
snill dere som tar inn andres katter

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 13:55   #8
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så bra at det gikk fint og at dere fant eieren!
Chip er lurt!

Også kan jeg bortimot garantere deg at det er en guttepus. Røde ho-katter er veldig sjeldent.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 14:03   #9
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Å, så bra at det gikk fint og at dere fant eieren!
Chip er lurt!

Også kan jeg bortimot garantere deg at det er en guttepus. Røde ho-katter er veldig sjeldent.

Jeg sjekka ikke så nøye annet enn at den er kastrert dersom det er en guttepus.
Visste dog ikke at jentepuser ikke er røde ...
Hvorfor ikke?

Gammel 09-01-10, 14:19   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det visste ikke jeg heller. Jeg vet bare at skilpaddefargede bare er hunner.

Så godt at det løste seg så fint, og at du var slik en omsorgsfull "nabo"!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 22:17   #11
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Må flire litt her!Synes det var noe kjent med den katten og når jeg leste beskrivelse av familien forsto jeg at det var katten til min kjære venninne
Katten har en "fantomet" merke i nakken som er skikkelig stilig.

Det er forøvrig en hannkatt og han er usedvanlig flott!
Godt du tok deg av han.

Gammel 10-01-10, 01:14   #12
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frida, her.

Må flire litt her!Synes det var noe kjent med den katten og når jeg leste beskrivelse av familien forsto jeg at det var katten til min kjære venninne
Katten har en "fantomet" merke i nakken som er skikkelig stilig.

Det er forøvrig en hannkatt og han er usedvanlig flott!
Godt du tok deg av han.

Gammel 10-01-10, 01:18   #13
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Ingen grunn til det
Hun er ikke her inne og vet ikke at jeg er det heller

Gammel 09-01-10, 14:07   #14
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Skikkelig gladhistorie!

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 23:50   #15
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så fint å høre. En lykkelig slutt!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 09:03   #16
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet faktisk ikke hvorfor det ikke finnes ( det finnes noen få) røde hunkatter.
Men det har med fargen å gjøre, akkurat som skipaddefargete hunkatter.

Hentet en gang en rød hunkatt, 40 mil hjemmenifra og tenkte ikke på å sjekke kjønnet. Han lever i beste velgående enda og heter Redikk. Jeg ble litt paff da vi kom hjem og hun snudde seg på magen for å få kos

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.