|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en dobbeltgjenger?Ja hipp hurra jeg har visst det. Da jeg var ny i firmaet ville ingen håndhilse på meg eller hilse whatsoever. Grunnen`? Jo jeg hadde visst jobbet der i mange år og alle kjente meg. Jeg vet den dag i dag ikke hvem som er min dobbeltgjenger.
![]() |
#42 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har du en dobbeltgjenger?
Hehe! Ikke sant?
![]() |
#43 |
intro
|
![]() Sv: Har du en dobbeltgjenger?Jeg har visst en dobbeltgjenger som tidligere jobbet i en rammebutikk i Oslo. Ellers har jeg fått høre at jeg kunne vært lillesøstra til Benedicte Adrian, men det er nok en overdrivelse.
![]() |
![]() |
#44 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Har du en dobbeltgjenger?Jeg har en stemme-dobbeltgjenger: Min mor.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en dobbeltgjenger?Jeg vet ikkeom jeg har en dobbeltgjenger, men jeg har ved gjentatte anledinger truffet en som er helt lik min bror. En stundt hadde de ogsålike briller.
![]() |
#46 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du en dobbeltgjenger?Jepp. En som er et par år eldre enn meg, og som gikk på samme skole som bestevenninnene mine. De var helt oppskjørtet da de kom til meg etter første skoledag og var sjokkert fordi jeg hadde kuttet ut Bergens Handelsgymnasium til fordel for deres skole - de hadde jo sett meg første skoledag...
![]() |
![]() |
#47 |
Snikende tiger
|
Jeg har to søstre, og mennene våre sliter med å høre hvem av oss de snakker med i telefonen. En gang jeg ringte hjem til søstern snakket jeg med mannen hennes i ti minutter før han skjønte at jeg var meg.
![]() |
#49 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en dobbeltgjenger?Nope. One of a kind |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Til tider hjulbeint
|
Søsteren min og jeg pleier å bytte på å prate med mamma i telefonen |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en dobbeltgjenger?Før nevøen min kom i stemmeskifte hadde han helt lik stemme som søsteren min. Det var litt ekkelt noen ganger når jeg ringte henne og det var han som svarte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|