Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Varmeflaske?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har du varmeflaske i senga?
Klart jeg har! Alltid når det er minusgrader ute. 9 10,59%
Ja. Bruker den av og til. 32 37,65%
Har en eller annen plass, men bruker den aldri. 18 21,18%
Nei, men skal kjøpe denne uka. 0 0%
Nei, men kjøper kanskje på sikt. 5 5,88%
Nei! 14 16,47%
Dustepoll eller annet (spesifiser i tråden) 7 8,24%
Deltakere: 85. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 18:50   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varmeflaske?

Har varmelaken jeg Har på timer som slår seg på 30 min før jeg legger meg. Nydelig !

Gammel 17-01-10, 22:24   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Har varmelaken jeg Har på timer som slår seg på 30 min før jeg legger meg. Nydelig !

Legger du deg til samme tid hver kveld?

Gammel 17-01-10, 22:27   #3
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Har to sånne hveteputer som varmes et par minutter i micro`n.
En kjedelig rød en, som snuppa først varmer og tar med seg når hun legger seg. Jeg sniker den til meg når jeg legger meg
Bruker den også til smertelindring ved muskelsmerter.

Også har pompen en egen med plysj på. En kanin tror jeg det er. Den er det lavendel i også, så den lukter litt kvalmt. Men han liker den han..

Gammel 20-01-10, 07:57   #4
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg har flere varmeflasker og nå bruker jeg også hjemmesydde risposer både som lindring på vondt bekken og for å varme opp sengen.
Hadde elektrisk teppe før, men det har forsvunnet på mystisk vis.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 09:30   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har varmeflaske, elektrisk varmeteppe og dynetøfler. Jeg bruker som regel ikke alt på en gang, altså. Den unge mannen har også dynetøfler.

Gammel 20-01-10, 11:05   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker varmepute til vonde barnemager.

Gammel 20-01-10, 11:16   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mange som bruker den slags? Jeg kjøpte en (i kuform) for å holde magen varm da jeg ble gravid etter fjerde IVF-forsøk, men den ble brukt kanskje tre ganger, og har siden støvet ned.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.