|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)
Helt enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Jeg likte aCs Rema 1000-variant. Klar beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Metallica!!
|
Her funker det ikke med beklager altså. De kaster seg over en som gribber og misjonerer uansett. Jeg måtte en gang brøle til tre av dem at jeg var satanist og at jeg vurderte å kaste forbannelser over dem om de ikke lot meg i fred. (Da hadde jeg forsøkt på høflige måter å bli kvitt dem i over en halvtime)
Det funker kjempebra!
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Rema 1000-varianten funker bra her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Et skaprt blikk å hevet øyebryn bruke og hjelpe, ev etterfulgt av, fjern deg takk!
![]() |
#47 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#48 |
Whatever, never mind
|
Nå kom jeg på tråden om "Ikke rør meg"-hjerte på barnevognen. Kanskje det hadde vært noe å ha på seg ute på byen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)Om det ikke hjelper å be vedkommende dra til seg sine klamme hender, hjelper det å gi beskjed i baren om at han sjenerer deg. Når den unge ynkelige i tillegg begynner å yppe med en venninne er det bare å be barmannen komme.
![]() |
#50 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva sier man?
![]() |
#51 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |