Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sier man? (Fylletafsing)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 10:39   #41
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Hva sier man? (Fylletafsing)

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Ser ingen grunn til å være direkte frekk dersom vedkommede ikke går over streken. Så kan vi sikkert diskutere lenge og vel hvor den streken går.

Helt enig!

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:29   #42
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte aCs Rema 1000-variant. Klar beskjed.

Ellers liker jeg min søsters klassiker, som jeg vel begynner å vokse fra selv, mens hun som er noe yngre bruker den flittig. Den gjenspeiler vel at vi bor på et lite sted der det ikke akkurat er overflod av utesteder, så klientellet har gjerne enn viss aldersspredning. Og gutta i 20-åra er ikke de som klår mest:

"Takk, jeg har alt en pappa!", medfulgt av et strålende smil, mens man trekker seg unna.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:42   #43
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Vrir meg unna og smiler stivt. Klarer ikke være sint, selv om det er oppleves som ekkelt. Tror de fleste ikke mener å være ubehagelige, de har bare dårlig oppførsel.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 13:31   #44
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

"Gå vekk, ellers menstruerer jeg på deg"?
Jeg har enda til gode å støte på noen fra Jehovas vitner som ikke forstår et høflig "beklager, jeg er ikke interressert". Menstruasjonskommentaren i den sammenhengen finner jeg bare upassende, og unødvendig.

Her funker det ikke med beklager altså. De kaster seg over en som gribber og misjonerer uansett. Jeg måtte en gang brøle til tre av dem at jeg var satanist og at jeg vurderte å kaste forbannelser over dem om de ikke lot meg i fred. (Da hadde jeg forsøkt på høflige måter å bli kvitt dem i over en halvtime)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Et bestemt tonefall og "Ikke ta på meg, takk" fungerer.
Gjerne kombinert med at man reiser seg på sine 180 cm pluss høye hæler.

Det funker kjempebra!
Eller, "hvis jeg er høyere enn deg, så bør du springe fort, for jeg godtar ikke at folk tar på meg uten lov" ... Mens man reiser seg saaaaakte opp.

Gammel 18-01-10, 13:32   #45
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rema 1000-varianten funker bra her også.

Jeg har blitt mye tøffere med årene. Nå er det sjeldent jeg er ute for slike ting, men om det skjer er det få ord og et skarpt blikk som skal til.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 11:08   #46
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Et skaprt blikk å hevet øyebryn bruke og hjelpe, ev etterfulgt av, fjern deg takk!
Når jeg jobbet som dørvakt/bartender ble det mye "sleasy" komentarer og folk som klenget.
"skal du kaste meg ut om jeg ikke oppfører meg, eller skal du kaste deg over meg"
Det er så mange fine svar til sånne folk.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 16:48   #47
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Trenger ikke være mer enn 163 cm heller - og har et skarpt blikk i tillegg. :erfart:

Gammel 19-01-10, 17:09   #48
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå kom jeg på tråden om "Ikke rør meg"-hjerte på barnevognen. Kanskje det hadde vært noe å ha på seg ute på byen?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 18:36   #49
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om det ikke hjelper å be vedkommende dra til seg sine klamme hender, hjelper det å gi beskjed i baren om at han sjenerer deg. Når den unge ynkelige i tillegg begynner å yppe med en venninne er det bare å be barmannen komme.
Barmannen kom sammen med politiet, resultatet for den unge, ynkelige blir en tur i ulebilen. Videre fikk han faktisk et lite opphold på arbeidsplassen til min venninne!

(hun er fengselsbetjent)

Gammel 19-01-10, 18:45   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sier man?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Ligg unna."

:rema1000:

Men det kommer helt an på situasjonen. At jeg er gift har lite med saken å gjøre, liker ikke fulle innpåslitne menn når jeg er singel heller.

De fleste skjønner lunta når de får øyekontakt, at det ikke er noe å hente.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 18:46   #51
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Nå kom jeg på tråden om "Ikke rør meg"-hjerte på barnevognen. Kanskje det hadde vært noe å ha på seg ute på byen?

Jah!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.