|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere alternative, et spørsmål
Fyllinga.
|
|
|
|
#5 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Dere alternative, et spørsmålMen uansett, man hører å ser mye, noen velger en vitenskapelig forklaring, noe det ofte har. Og noen ganger er det uforklarelig.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Men hvordan kan du, som tror på overnaturlige fenomener, si dette?
|
|
|
#7 |
|
Sugaraddict!
|
Hehe, å røyke sokker er ikke ment som å dope seg, ikke her jeg er fra. det er mere om å tulle litt.Det var litt fjasete ment da. Mente vell mere at det sikkert er drøm, ikke at de er tullinger, sånn uten å gjøre det til en alvorlig diskusjon.
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dere alternative, et spørsmålFor å snu litt på det; hva er det som tilsier at de med psykoser rett og slett ikke er for åpne og mottar så mange inntrykk at vår menneskelige hjerne ikke klarer å prosessere alt? Kan man si det? Prosessere? Eller er jeg på englandstur nå?
|
|
|
#9 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja! (Eller nei, du er ikke på Englandstur altså.
|
|
![]() |
|
|