|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Hjemmepåske med dagsturer og mye kos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi skal være her og får besøk fra Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Jeg skal bli skikkelig syk, slik at jeg må bli hjemme og dulles med i stedet for å måtte reise til svigermor.
![]() |
#44 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi skal til Ringebu. Hytte,ski og kvikk lunsj.
![]() |
#45 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi reiser til Vågsli på Haukeli for 4. påsken på rad. Der er vi ca 100 stk samlet, bingo om kveldene, barneskirenn, slalom, langrenn, kakao, stormkjøkken, sol, snø osv. Det er sånn påsken er for oss, og ungene går å gleder seg et helt år frem til neste påske.
![]() |
#46 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Her blir det en tur til Disneyland Paris. Litt spennende å se hvordan det er i forhold til Disneyland LA hvor vi var i påsken for 2 år siden.
![]() |
#48 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Necesario & svigers:
![]() |
#49 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?
Skal alle lunsjene være kvikke, eller har dere noen lange, koselige innimellom også?
![]() |
#51 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi skal til Danmark og Legoland en uke
![]() |
#52 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi skal reise helt til hytta på Trysil. Kan ikke tenke meg bedre påskeferie dersom det ikke er for kaldt eller snør. Masse skikjøring, øl og Jägermeister, pølsegrilling i hytteveggen og masse familiekos med storfamilien samlet i samme hytte.
![]() |
#54 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi skal, som vanlig, være på min mors hytte på fjellet. Vi blir der nok hele uken. Broren min med familie kommer også. Det blir koselig |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi skal ingen steder, noen må jo være hjemme og sikre at kaffestuggu holder åpent.
![]() |
#56 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Jeg prøver å overtale Rochermannen om at han+meg+poden+varmere strøk er en Fin Ting denne påska. Og aller helst i Mauritius-sjangeren. Drømmer om hvite strenger og latmannsliv og litt sol på kroppen for vinterbleik Vianne.
![]() |
#57 |
Vaklende
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Jeg dro frem denne på jakt etter inspirasjon. I år er jeg så usikker på hva vi skal. Tradisjonen har vært høyfjellshotell, men jeg burde spare penger og shine hus i stedet.
Det hørtes så koselig ut. Er dere familie/venner som disponerer så mye overnattingsplass i samme område?
I fjor slo vi til litt ekstra og dro til Legoland i avslutningen av påsken. Det var vellyket, men kaldt. Det snødde den dagen vi var der! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Nope, mannen skal jobbe på påskeaften |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi skal som vanlig til Vesterålen.
![]() |
|
|