|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har alltid hatt dobbeltdyne og kunne ikke tenke oss noe annet. Særlig etter at vi fikk diger IKEAdyne på 220x240.
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Jeg har hatt dobbeltdyne i 15 år, men da jeg ble gravid med minsten klarte jeg ikke lenger dele den. Jeg må bruke den alene. Så jeg har dobbeldyne og mannen enkeltdyne.
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har dobbeldyne, men jeg har hele for meg selv. Mannen har en vanlig med ekstra lang lengde. Jeg elsker dobbeldyna mi som jeg tuller rundt meg på alle kanter, mellom beina osv. Fryser fort når jeg overnatter andre steder, er ikke vant til at dyner er så smale. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har enkle dyner hjemme og dobbel i campingvognen. Jeg hater dobbel dyne for det blir sånn sniktrekk mellom oss. Jeg vil helst pakke meg helt inn i dynen.
|
|
|
#5 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Dobbel.
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Dobbel dyne hadde jeg garantert blir komplett gal av
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har dobbeltdyne, men den er for tiden befolket av mannen min og Storebror, siden han stort sett camperer mellom oss om natta. Så jeg har ei egen dyne i tillegg.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Her i huset kommer det aldri en dobbeldyne. Begge er skikkelige egoister om natta og krangler om dyna. Så det funker ikke for oss med noe annet en hver vår. Ikke liker vi samme type dyne heller. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Dobbeltdyne,og er meget fornøyd. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har dobbeldyne, og det har vi hatt i de 8 åren vi har vært sammen. Kunne ikke tenkt meg enkeldyne.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Jeg har aldri forstått dette med dobbelt dyner, man får da samme effekt ved overlapping. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Sengen vår er 1.80 og vi har enkeldyner. Jeg hadde aldri klart å sove med dobbelldyne.
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Har 150 cm bred seng og hver vår dyne. Noe annet er aldri er aktuelt |
|
|
|
|
|
#17 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Deler seng med en varmeovn, så dobbelt dyne er helt uaktuelt! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har seng på 180cm, kunne godt hatt enda breiere for jeg krever god plass om natta. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Hver vår dyne. Jeg kan dele det meste med min mann, men dynen min får han aldri. Aldri!
|
|
![]() |
|
|