|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har du en god suppe å anbefale?
Man kan bruke rå kyllinger også, men jeg synes det er vanskelig å finne hele kyllinger som er rå.
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Du må ikke bruke alt nei, det er bare sånn at man er sikker på å ha nok til å steke all kyllingen skikkelig uten at det blir brent smør.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Hva er forskjell på broth og stock? Stock = kraft, men hva er broth?
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Så broth og stock er det samme, bare dialekt-/språkforskjeller?
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg laget alt unntatt helte i kokosmelk og kylling dagen før, det gjorde jeg mens den koket opp serveringsdagen. Suppen ble helt, helt nydelig og jeg fikk masse skryt for den. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
villende
|
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Jeg lagde en nydelig høstsuppe i dag som virkelig kan anbefales: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Spinatsuppe. |
|
|
|
#12 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du en god suppe å anbefale?(Kilde: youtube.com) I dag laget jeg denne veldig enkle spicy parsnip soup. Ble helt ok, bedre en jeg trodde og fin å ha med på jobb til lunsj ![]()
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Jeg er veldig glad i en hvitløkssuppe, som jeg første gangen smakte når jeg var ei lita jente. Pappa pleide å lage denne. Til tross for at det er myyye hvitløk i denne, er den ikke sterk og det smaker ikke mye hvitløk. Det er men mild og rund smak på suppen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Jeg var frossen i går, og fikk lyst på varm suppe til kvelds. Tok en enkel variant:
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du en god suppe å anbefale?På fredag: Gulrotsuppe.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Har du tilgang på til en god grønnsakshandler? Jordskokksuppe er helt fantastisk nydelig på smak. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Denne er veldig god |
|
|
|
|
|
#18 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Oh yes!
|
|
|
#19 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du en god suppe å anbefale?Currysuppa til Salt var veldig, veldig god. Og sterk. |
|
|
|
![]() |
|
|