Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å sitte på dopapir

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett?
Ja, prøver å dandere som best jeg kan 50 22,94%
Jeg står i hockey 25 11,47%
Jeg holder ikke på med sånt tull 135 61,93%
Annet 8 3,67%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 01:33   #1
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Uff da. Ja, så lenge han er lykkelig.

Ja, altså, han legger på papir hvis han *må* sette seg på doen..

Stort sett er det sånn spritvask på de offentlige doene jeg har vært og da bruker jeg den og vasker av doen først.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:34   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange tisser i hockey, og dermed er ofte dråper på setet. Jeg setter meg ikke ned på det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:34   #3
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Var det ikke en Mythbusters-episode om dette?

Gammel 01-02-10, 22:46   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mange tisser i hockey, og dermed er ofte dråper på setet. Jeg setter meg ikke ned på det.

Ikke jeg heller, jeg tørker det vekk. Å legge på papir hjelper ihvertfall ikke, da må man jo sitte på vått papir. Æsj!

Gammel 01-02-10, 22:35   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Bruker papir jeg også ja, uten å berøre ringen. Takler ikke helt tanken på å sette meg nedpå uten, og å stå i hockeystilling, det gidder jeg ikke.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 00:35   #6
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Lurer på om papiret virkelig stopper bakterier, jeg.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 00:36   #7
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Det hender jeg tørker av setet med antibac om jeg gidder, men papir legger jeg aldri på.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 00:37   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Nei, men du får i alle fall ikke andres tiss på rumpa.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 10:43   #9
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Overhodet ikke :har-gjort-forsøk-på-lab'en:

Gammel 02-02-10, 11:12   #10
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På mange offentlige doer nå har de fått sånn antibac inne på doen. Det har jeg veldig sansen for.

Har de ikke antibac og doen ser skitten og ekkel ut, bruker jeg papir.

Gammel 02-02-10, 14:11   #11
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Det beste hadde jo vært om hockey-damene hadde satt seg ned. Så hadde ikke papirdamene følt behov for papiret.

Helt enig. Synes det er ganske ekkelt at folk synes det er greit å skvette runt på doringen og ikke tørke av etter seg. Og så gjør de det fordi de synes andre gjør doen ekkel liksom. Javel.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:59   #12
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på. Er det forholdsvis rent, så tørker jeg bare av ringen. Er det skittent, tar jeg papir på, og prøver samtidig og ikke sitte

Gammel 01-02-10, 22:36   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lærte også dette av min mor som barn. Nå kan jeg ikke se poenget og sitter på do som om jeg var hjemme. Det er lårene mine som kommer borti doringen, og det er jo ikke der jeg lettest opptar smitte.

Gammel 02-02-10, 13:28   #14
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg lærte også dette av min mor som barn. Nå kan jeg ikke se poenget og sitter på do som om jeg var hjemme. Det er lårene mine som kommer borti doringen, og det er jo ikke der jeg lettest opptar smitte.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:36   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, ærlig talt, jeg vet ikke hva mamma så for seg. En stund da jeg var liten husker jeg at jeg trodde jeg kunne bli HIVsmittet hvis jeg ikke brukte papir. Akkurat DET skal jeg ikke beskylde mamma for å ha sagt. Men nå tenker jeg helst på det ifm det Joika skildrer, tisserester etc. Jeg må innrømme jeg har justert dette kraftig for meg selv, stort sett står jeg over isteden (og prøve å unngå å skvette). Av og til legger jeg på litt papir hvis jeg må større ting, og må sette meg. I fylla setter jeg meg alltid, og legger aldri på papir (inkonsekvent jeg?).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:38   #16
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

(inkonsekvent jeg?).

Heller inkonsekvent enn inkontinent.

:gammelt jugeord:

Gammel 01-02-10, 22:38   #17
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fylla setter jeg meg alltid, og legger aldri på papir (inkonsekvent jeg?).

Hæhæhæ, nemlig.

Gammel 01-02-10, 22:40   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hæhæhæ, nemlig.

Mamma sa aldri noe om fylla da jeg var liten. Så det så .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:45   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, ærlig talt, jeg vet ikke hva mamma så for seg. En stund da jeg var liten husker jeg at jeg trodde jeg kunne bli HIVsmittet hvis jeg ikke brukte papir. ).

Ett av de spørsmålene i Starlet jeg husker best var et spørsmål om man kunne bli gravid dersom man ikke hadde papir på doringen og en mann tilfeldigvis hadde dryppet sæd på den.

Starlet var fantastisk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:46   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ett av de spørsmålene i Starlet jeg husker best var et spørsmål om man kunne bli gravid dersom man ikke hadde papir på doringen og en mann tilfeldigvis hadde dryppet sæd på den.

Starlet var fantastisk.

Jeg ble gravid på den måten en gang.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hysteri, papirifisere, papirifisering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.