Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Roter du i bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 21:51   #1
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roter du i bilen?

Jeg hater rotete biler. Mannen bruker bilen som søppelkasse...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 23:03   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg hater rotete biler. Mannen bruker bilen som søppelkasse...

Fillern. Nå ødela du akkurat min teori om at hestefolk har kronisk rotete biler ...

Gammel 02-02-10, 23:11   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Fillern. Nå ødela du akkurat min teori om at hestefolk har kronisk rotete biler ...

Jeg har sett nok til støtte teorien. Man må jo ha noen unntak som bekrefter regelen også!

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 23:14   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har sett nok til støtte teorien. Man må jo ha noen unntak som bekrefter regelen også!

Sant.

Gammel 02-02-10, 22:00   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Den er helt grei. Akkurat nå trenger den en støvsuging, siden jeg pleier å spise knekkebrød i bilen, men ellers ikke noe spesielt rotete.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:03   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi roter i hus og vi roter i bil. Passasjersetet og gulvet foran det setet ser mere ut som et omreisende et eller annet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:08   #7
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roter i bilen? Njei, jeg syns det blir litt for trangt, også er liksom girstangen alltid i veien og sånn. Kanskje om jeg hadde hatt større bil. Selv om størrelsen egentlig ikke skal ha noe å si, så klart.

Sist redigert av torsk : 02-02-10 kl 22:13.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:11   #8
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nææsj. Jeg passer alltid på å legge toalettpapir på setet før jeg setter meg, så da holder den seg ganske ren og fin.

Gammel 02-02-10, 22:18   #9
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Nææsj. Jeg passer alltid på å legge toalettpapir på setet før jeg setter meg, så da holder den seg ganske ren og fin.

Vår bil er middels rotete - alltid noen votter, luer, leker og CDer rundt om, og ungene drar ofte med seg pinner og og andre små artige rekvisitter inn i baksetet. I følge sambo er det grusomt rotete. Bagasjerommet er imidlertid relativt ryddig.

Gammel 02-02-10, 23:32   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja.
Men jeg har en unnskyldning, altså. Jeg skulle gjerne ha ryddet etter endt kjøretur, det er bare det at jeg må skynde meg inn for å oppdatere meg på god literatur.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Får ikke prikke noen av dere, men dere fikk meg til å le...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:16   #11
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Den er ofte litt rotete. Og jeg hater det.
Typisk sånn at jeg registrerer det hver dag på vei til og fra barnehage og jobb, og så glemmer jeg det til neste dag, og blir like irritert hver morgen når jeg setter inn barna

Gammel 02-02-10, 22:20   #12
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Roter i bilen nei. Er dere gale.
Bilen er pinlig ryddig til enhver tid ellers orker jeg ikke å bruke den.
Jeg får helt fnatt nå på vinteren, bilen er møkkete både inni og utvendig. Sånne gale mennesker som meg, ja for jeg vet jeg er smågal, skulle fått innvilget garasje med peis. Så kunne jeg fyrt opp og hatt bilen der, vasket og pusset så den alltid hadde vært fin. Det hadde vært noe det.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:31   #13
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilen min inneholder nok kjeks og matsmuler til å kunne mette en middels afrikans landsby.
Nok papir til flere fagbøker og tomflasker nok til å drikke seg drita på panten...

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:31   #14
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Den er nok ganske rotete ja.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:31   #15
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg hater rot i bilen. Hater vel rot generelt

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:35   #16
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det er litt rot ja. Jeg roter litt, ungene sånn passe og mannen litt mer.
Godt han har sin egen bil, ellers hadde jeg blitt gal!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:36   #17
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Bilen er og forblir rotete.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 23:00   #18
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Nei, jeg hater rot i bilen. Hater vel rot generelt

Akkurat der er jeg også.

Gammel 02-02-10, 22:39   #19
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg roter noe fryktelig i bilen, parkeringslapper, musikk, flasker, klær, utstyr til bilen som bare flyter som spylervæske, hansker, gule vester, olje (fordi jeg hadde lekkasje). Usj, bare det blir litt varmere så skal jeg gjøre den litt mer presentabel, nå vil jeg helst ikke ha noen i bilen.

Gammel 02-02-10, 22:39   #20
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Bilen min ser ikkje ut!! Mannen kallar den turnebussen. full i rot

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.