|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?
Det er nok mest meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Textrovert
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Men snakker man på skolen om hva man gjorde på morsdagen?
![]() |
#44 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ja, jeg ser den. Men det er ikke sikkert det er så voldsomt fokus på det på skolen, mitt inntrykk er at det er mest handelstanden som feirer, ingen familier, sånn egentlig. Har du barna i helgen? Dere kan jo snakke litt om morsdag og farsdag, og definere for dere selv hvordan dere vil at den dagen skal være?
![]() |
#45 |
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Det har vært en del i barnehagen om det før, men hey, det er mulig det er annerledes på skolen. Og ja, kidsa i helgen. Den blir nok begivenhetsrik nok lell, om vi ikke skal begynne bake kake også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Smugleser
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Pleier å være sovedag for den som har Dagen, men siden Andamannen drar på kompistur til fjellet i helgen, så tipper jeg det blir skralt med feiring, ja. Men skal huske å ringe egen mor - og muligens invitere henne og pappa på boller. Om jeg orker.
![]() |
#47 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nei vi gjer vel egentlig ikkje det.. Brukar å gi mormor og mamma gave eller blomster da. Og håpe på at nokon huskar på meg
![]() |
#48 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ungene har hatt nedtelling i flere dager til morsdag nå. Begge har en liten pakke hver fra skole og barnehage, og kan nesten ikke vente til at søndagen skal komme.
![]() |
#49 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Feirer verken morsdag, valentines day eller fastelavn så her blir det en veldig vanlig søndag gitt.
![]() |
#50 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nja, litt. Men nå er det jo bollesøndag også, og DET feirer vi jo. Hallo, boller! Jeg skal lage svenske semler, og min mor og bror kommer på middag her.
![]() |
#52 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Alle unnskyldninger til å spise kake er gode. Ungene pleier å lage kort på skole og i barnehage.
![]() |
#53 |
Protonterapeut
|
Amen.
![]() |
#54 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ingen stor feiring, men jeg har fått beskjed om at jeg skal sove lenge på søndag og få frokost på sengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Å, jeg elsker å feire alle sånne dager, morsdag, Valentines osv osv... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Vi feiret det hjemme som barn, og jeg passer på å ringe mamma, men det gjør jeg stort sett hver helg uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
By the Sea
|
Amen!
![]() |
#59 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ungene liker bursdager og begivenheter generelt. Så vi feirer litt, dvs. de lager kort og vi kan kjøpe en liten ting. Det blir for dem, som med alt annet. Og ho mamma é drivkraften i alt, og ordner så alle får det bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Ringskrømt
|
Veldig enig! Ungene lager fine tegninger og kanskje en blomst fra mannen. Veldig koselig.
![]() |
|
|