|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er World of warcraft?
Jaa, det er det programmet. Ei annen, gift og hadde barn og alt, reiste jo for å treffe "kjæresten" sin i spillet og se om det kunne bli noe. Jeez.
![]() |
#2 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva er World of warcraft?
Ja, det er ganske lenge siden. Lurer på om det var mens jeg var gravid eller noe jeg... Er ikke det en typisk TvNorge-dokumentar da :fordomsfull:
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva er World of warcraft?Mannen min spiller WoW, og det er ikke noe problem. Nå lenger.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er World of warcraft?Min mann og jeg var rimelig hekta på Everquest da vi var unge og barnløse. Mannen min spilte rollespill med kompiser da han studerte. Etterhvert som folk fikk jobb og flytta til hver sin kant av landet, begynte de å spille Everquest sammen, som en videreføring av rollespillet. Det begynte med at de møttes en fast kveld i uka, og spilte noen timer - et fast tidspunkt.
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Hva er World of warcraft?Jeg spiller wow - i en veldig eksklusiv gruppe, det er meg og mannen. Han spiller mer, da, og har egen spiller for å være sammen med meg. Men jeg kan nå lære bort ett og annet jeg også! Selv om jeg bare er lvl 13. Han var ikke klar over at man kunne gå til frisøren i wow.
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva er World of warcraft?Jeg har ikke peil på noe av dette, men ungdommene jeg underviser har ganske stor respekt for dette med å bli hekta på spill. Vi har drop outs på skolen som oppgir spillavhengighet som grunn.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 18-02-10 kl 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tøff
|
![]() Sv: Hva er World of warcraft?Den dokumentaren om Second Life dere nevner tidligere i tråden er en BBC dokumentar som, riktig nok, gikk på TV Norge for en stund siden. Det handlet vel om virtuell utroskap og da ble det SL som ble brukt som eksempel.
![]() |
|
|