Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Uffda. What to do?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-10, 18:48   #41
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uffda. What to do?

hehe.. seriøst? skal jeg bare troppe opp på barneklinikken da og si at ja, altså han er egentlig frisk nå(bortsett fra den vanlige medisineringen) men jeg er så sliten så jeg vil gjerne sove her med han et par døgn så dere kan passe han.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 18:54   #42
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Burde være slik i allefall. En stor klem til deg.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:54   #43
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

hehe.. seriøst? skal jeg bare troppe opp på barneklinikken da og si at ja, altså han er egentlig frisk nå(bortsett fra den vanlige medisineringen) men jeg er så sliten så jeg vil gjerne sove her med han et par døgn så dere kan passe han.

Nei, ikke akkurat sånn, men du kan gå til fastlegen din og si at du er så dønn sliten at du ikke helt vet hvordan du skal få dagene til å henge i hop, storesøster er borte nå, du hadde håpet å få hente deg litt inn igjen, men lillebror er så plaget med pusten at du må opp om nettene for å gi medisin, og du ser ikke helt hvordan dette skal gå.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.