Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nytt og nyttig dumpet ned i postkassa

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 21:00   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt og nyttig dumpet ned i postkassa

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Dere da. Dette høres ut som noe man burde kunne sy selv. Evt lime sammen, hvis man ikke kan sy.

Kan noen legge ut bilde?

til alt det andre!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:11   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Du glemte FP-buksene.
]

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:15   #3
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Ai ai. Noen skikkelige godbiter her, ja. Løp og kjøp!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:14   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettsiden deres er jo også et overflødighetshorn av "nyttige" snurrepiperier. Kategorien "Mann og bil" kan for eksempel by på den uunnværlige "bukseblokkeren" :

Den nye patenterte bukseblokkeren gir deg opptil 10 cm mer livvidde på bukser og skjørt. SPAR PENGER – du slipper å skifte ut garderoben – du bare «utvider» den!

ENKEL I BRUK!
Fukte linningen, fest bukseblokkeren og skru til, la plagget tørke – ferdig! Gjenta gjerne om du tok for lite første gang. Passer for livmål opptil 148 cm.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:21   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handlet faktisk hos Nytt og Nyttig her om dagen jeg. Da er det mange år siden sist, men jeg savnet bladet i postkassa og tilbud om turene deres. Sånne støvlettholdere og Everloc knagger til badet er i alle fall safe og kjøpe. Kryddertrappa er også genial og den har jeg hatt i mange år til alle småglassene inni skapet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:27   #6
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg handlet faktisk hos Nytt og Nyttig her om dagen jeg. Da er det mange år siden sist, men jeg savnet bladet i postkassa og tilbud om turene deres. Sånne støvlettholdere og Everloc knagger til badet er i alle fall safe og kjøpe. Kryddertrappa er også genial og den har jeg hatt i mange år til alle småglassene inni skapet.

Everloc er min nye venn på badet, og om det ikke er så mye annet nyttig i katalogen deres er den god underholdning i alle fall.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:25   #7
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Spøkelsesgjerde!

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:28   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Naboen min må aldri aldri få se det gjerdet. Hun er troende til å skaffe seg sånt, og jeg nekter å måtte se på det der. Det er ille nok med en sånn lysende jallanisse fire uker i året.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:40   #9
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Denne var min favoritt, tror jeg. den ser så innmari behagelig ut....

Ellers skjønner jeg ikke hvordan vi har greid oss uten et sånt

Gammel 24-02-10, 10:17   #10
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja her var det jammen mange godbiter

Ut med Odd Molly og Camper-sko - heretter er det slankesandaler og Nytt og Nyttig-buksa som gjelder

Gammel 24-02-10, 11:33   #11
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Ut med Odd Molly og Camper-sko - heretter er det slankesandaler og Nytt og Nyttig-buksa som gjelder

Det er jo ikke rare overgangen det.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 21:24   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Ellers skjønner jeg ikke hvordan vi har greid oss uten et sånt

Jeg har smilt meg gjennom tråden, men denne her fikk meg til å le høyt, intens hodepine til tross. Det er noe av det mest harry jeg har sett, men kanskje praktisk, hva vet jeg.

Hva er Everloc til å ha på badet? usser-opp-badet:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 11:49   #13
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er i grunnen synd at de ikke lenger har tisseflasken Amadeus i sortimentet sitt. Den var lekker, den!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:15   #14
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Det er i grunnen synd at de ikke lenger har tisseflasken Amadeus i sortimentet sitt. Den var lekker, den!

Ikke bare lekker, men du verden så praktisk. Kvinneinnsats og greier. Den var foreslått til bruk i bil. Tenk så greit å kunne tisse i flaske mens man sitter i bilkø.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:25   #15
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

En klassiker.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:15   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Gavepapirposen min så ut som den røde der omtrent, bare med en ekstra lomme foran til bånd og sånn.

Gammel 24-02-10, 12:33   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de bladene er både harry og geniale. Jeg kjøpte en sånn kakedeler en gang, den var ganske grei. Og så har de jo sånne tabletter man stapper nedi toppen av toalettet som skal rense og gi god lukt. Sånne ting liker husmor-Iset.

Gammel 24-02-10, 12:56   #18
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne her er jo perfekt å ha når jeg skal reise til Tenerife neste helg.

Gammel 04-03-10, 12:25   #19
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes de bladene er både harry og geniale.

Samme her.

Skulle også gjerne hatt en sånn gavepapirbag.

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 12:35   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Her er noen godbiter til Glitter:

Dekorativt hagegjerde i kunststoff – den perfekte avgrensningen til innkjørselen, hagegangen eller blomsterbedet.

Dette gjerdet lagrer dagslyset og lyser når det blir mørkt – gir en fantastisk effekt. Laget av værbestandig kunststoff som ser ut som smijern.

Leveres i sett med seks stolper som er 56 cm høye og seks lenker på 58 cm.

Denne her har jeg vist fram før, men den kan ikke vises for ofte. Dere som ikke allerede har skaffet dere "Levende trær" til hagen må virkelig bare få bestilt.

"Festlig og original pynt til trærne i hagen!

Firedelers sett med øyne, munn og nese gjør trærne nesten «levende». Hver del har små, tynne spiker som ikke skader trærne og som er enkle å fjerne om du vil flytte «fjeset» til et annet tre.

Laget av værbestandig kunststoff."

Selvlysede gjerde!

Et sånt ansikt har jeg sett, det var i keramikk tror jeg. På et litt knudrete tre så så det faktisk ganske spooky og "ekte ut".

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

For når man trenger å tegne seg selv i ansiktet med kulepenn?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.