|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Jeg har sniktittet litt på Youtube.
|
|
|
|
#2 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Åh, begynner Private Practice igjen nå? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Jeg har lastet ned første sesong av PP, har bare sett noen få episoder hos ei venninne. Jeg måtte sniktitte på første episode i sesong 3 siden jeg tilfeldigvis så den dramatiske slutten i sesong 2 og ikke klarte å holde meg, så jeg vet jo hvordan det går. Men nå skal jeg altså begynne på sesong 1. Det som stresser meg veldig med den serien er at det er så mange tragedier med barn og gravide, jeg takler ikke sånt. Spesielt én episode (sesong 1) satte meg fullstendig ut, den med han alenefaren som har to små barn, hvor datteren blir syk og må isoleres og han må velge mellom å være med henne (da blir han også syk og vil dø) eller la henne være alene og ta seg av lillebroren. Jeg gråt og gråt og gråt. Den episoden kan jeg aldri se igjen.
|
|
|
#4 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Der tok nyskjerrigheten overhånd og jeg kikket bak det blå feltet - angrer på det nå ja.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Jeg har skrevet det i spoileren over.
|
|
|
#6 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Fikk ikke lest det jeg.
|
|
|
#7 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Gleder meg, begynner den tirsdag i neste uke altså?
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Jeg får vel ikke sett seriene på tven om jeg bruker de streaminggreiene.
|
|
|
#10 |
|
Quiet, please
|
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?
Jo, hvis du kobler PC-en til TV-en og bruker den som skjerm. Vi gjorde det en del da vi bodde i USA og så norsk nett-TV. Funket som bare det.
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Ååååh.. jeg leste......
|
|
|
#12 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Grey's Anatomy sesong 6, dør noen av dem, en av dem eller begge?Vet dere hvilket tidspunkt de skal sende PP da? Seint?
|
![]() |
|
|