|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
intro
|
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen
Ja, det er det, da - ser på Facebook at det er startet aksjoner for å boikotte folkefesten i protest mot det som har skjedd. Det ville jo være synd om slike protester rammer Sagen, synes jeg, så jeg håper at folk møter opp.
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenEg er totalt uinteressert i sport, så i utgangspunktet var eg likegyldig til kven som skulle ta det første hoppet. Men dette blei eg skikkelig provosert av!
![]() |
#46 |
villende
|
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenHadde jeg hat muligheten så skulle jeg vært der og jublet for Anette i kveld. Maken til grepa kvinnfolk! Jeg syns hun er flott som hever seg over den småligheten som Kollenhopp viser ved å la 12 hoppere sette utfor bakken før henne. Selvfølgelig med Romøren som første hopper. Og til de som påstår at dette ikke var et planlagt kupp kan man jo bare si: hvor dumme tror dere egentlig folk er?! Skamme seg, skulle de. Men det har de vel ikke vett til å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Forferdelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenDet er jo helt utrolig hvordan hoppmiljøet må leve inne i sin egen reaksjonære boble. De er jo fullstendig i utakt med resten av samfunnet. Fy, så utrolig råttent gjort å la Romøren hoppe i går. Vi burde boikotte hvilke firma det nå er som sponser Romøren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Protonterapeut
|
VG, f.eks.
![]() |
#50 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Det man skulle gjort vært å jublet for henne og massivt snudd ryggen til enkelte andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenDet er jo opplagt at det måtte være prøvehoppere som hoppet før Sagen. Jeg kan ingen ting om hopping, men jeg kan så mye om både sikkerhet, teknikk og media at jeg vet at de ikke kan la det aller første hoppet i bakken skje i full offentlighet og på riksdekkende fjernsyn av en hopper som skal hoppe langt og flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenSmålig.
![]() |
#53 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenSmågutter, de er så utrolig råtne at jeg har ikke ord. Jeg er ikke i tvil om, med hoppsportens gubbevelde og deres kvinnesyn som bakteppet, at dette var kald beregning og en "stille" protest for hva de mente om valget av Sagen. Romøren skal ikke hoppe ikveld, etter sigende fordi han ikke får lov. Vi vet alle at det utelukkende er fordi barnerumpa ikke er tøff nok til å få en pipekonsert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenDisse hoppmennene befester virkelig sin posisjon som smålige mannssjåvinister. Tullinger.
![]() |
#56 |
|
Meg også!
Ja!
![]() |
#57 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenNei jenter bør da vel holde seg langt unna hoppbakkene. Kunne jo være at Norge ble tatt for å være et land som faktisk praktiserte likestilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Passiv
|
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenJeg boikotter herved Romøren jeg også. Jeg er nesten fristet til å møte opp for å heie på Anette og snu ryggen til Romøren og vil oppfordre alle andre til å gjøre nettopp det. |
![]() |
![]() |
#59 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenDet er bedritent dårlig gjort. Jeg håper det ruller noen hoder i etterkant. Kollenhopp fremstår ekstremt lite sympatisk.
![]() |
#60 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenJeg synes at hele østlandsområdet burde møte opp å juble for Anette Sagen i kveld. Dessverre er jeg alene med tre små og har ikke mulighet, men jeg skulle gjerne vært der!
![]() |
|
|