|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Sminker meg så godt som hver dag. Reiser ihvertfall ikke på jobb uten sminke.
![]() |
#42 |
can-jur
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Når jeg leser andres svar her, føler jeg meg trygg på å si NEI!
![]() |
![]() |
#43 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er opptatt av utseendet mitt, men jeg kan også levere i barnehagen usminket med kosebukse. Og med lue. Skal jeg på jobb er jeg alltid mer påkledd, grer håret og har som regel på mascara. Men jeg må ikke.
![]() |
#44 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg LIKER heller ikke å handle mat etter trening, men som regel er det den enkleste løsningen, så da blir det sånn. Men da sørger jeg for å ha sekken på ryggen og drikkeflaska i hånda, så at folk skjønner at jeg ikke går rundt og ser sånn ut til vanlig.
![]() |
#45 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er nok litt forfengelig. Jeg kan fint gå å levere/hente i barnehage med ugredd hår under lua, uten sminke og i joggebukser, men jeg liker best å ha på meg penere klær, være fin på håret og litt sminket. Har heller ingen problemer med å gå i butikken etter en treningøkt - tar det for gitt at alle tenker at jeg har trent.
![]() |
#46 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?
Her er jeg og
![]() |
#47 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Er opptatt av det til en viss grad, men ikke slik at jeg må sminke meg hver dag, og at jeg ikke kan gå ut døra uten sminke på.
![]() |
#49 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg har problemer med det, jeg føler meg rett og slett ikke vel når jeg går slik ute blant folk, føler alle stirrer og jeg skjemmes. Det er jo MEG det er noe galt med, absolutt. Jeg er veldig utadvendt, lite sjenert og har ikke dårlig selvbilde (med unntak av på noen områder), men akkurat her har jeg litt problemer. Eller, det er for meg ikke noe stort problem i og med at det tar 2 sekunder å sminke seg, og jeg aldri går i joggebukser bortsett fra av og til hjemme på kveldene, men jeg skjønner jo at det ikke er noen sunn tankegang. Kanskje det henger igjen fra da jeg var overvektig og hele tiden følte meg beglodd.
![]() |
#50 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er midt špå treet her føler jeg. Om sommeren når jeg har fått litt farge gidder jeg ikke tenke på sminke. Nå på vinerstid har jeg tørr, nuppete og irritert hud, da bruker jeg foundation om jeg skal ut av døra, om så bare i butikken.
![]() |
#53 |
Nymotens gammeldags
Ikke for meg, iallfall. Jeg bare tar på litt eyenliner og markerer øyenbrynene og så er jeg good to go. Tar kanskje et halvt minutt. Skal jeg sminke meg til fest eller litt ekstra, bruker jeg jo lengre tid, kanskje 5 minutter. Jeg bruker jo aldri kremer og sånt, bare øyenbrynsblyant/eyeliner til vanlig og i tillegg mascara og øyeskygge til fest.
![]() |
#54 |
Pauset
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Sminke tar lengre tid her. Jeg har mange arr etter vannkopper og kviser, og må ha foundation/dekkstift. Så er det bryn, mascara (må jobbe litt med den), solpudder og evt. hvit eyeliner under vippene nede. Øyenskygge bruker jeg når jeg orker. Leppestift har jeg liggende på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg sminker meg ikke for andre, kun for meg selv. Jeg føler meg trøtt, grå og uopplagt uten mascara (jeg har helt hvite øyenvipper) og jeg tror aldri jeg har levert i barnehagen uten å være stelt. Jeg steller meg hver morgen, jeg går på do, vasker meg , tar på linser, grer hår, tar på mascara og pusser tenner. Og nei, jeg har ingen problemer ang sminke/utseende, det er en del av min daglige hygiene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Foundation, rouge, pudder, øyenskygge, kajal, vippetang, maskara, lipgloss. Tar sin tid. Bare så synd at jeg ser usminket ut igjen etter bare få timer.
![]() |
#57 |
Nymotens gammeldags
Den kan jeg egentlig signere. Jeg sminker meg jo selv om jeg bare skal daffe rundt hjemme hele dagen, så for meg er det en del av min daglige hygiene. Jeg sminker meg og steller håret hver morgen, like naturlig som å pusse tennene.
![]() |
#58 |
Nymotens gammeldags
Oj, ja om du bruker såpass mye stæsj så er det jo noe annet, det tar lenger tid ja.
![]() |
#59 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg må nok det. Jeg er naturlig gusten i hodet og har bleke øyenvipper og -bryn, så hvis jeg ikke sminker meg, tror alle jeg er syk. Eller at jeg er minst ti år eldre enn det jeg er.
![]() |
#60 |
Pauset
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Bare det blir varmt nok til jeg kan ta litt solarium igjen så blir verden mye bedre. Jeg blir en helt annen person da. I tillegg har jeg spart min egentlige hårfarge i snart 2 år nå, og svigermor kuttet av siste rest av farget hår nå i vinterferien. Jeg har derfor en bobsveis som forsåvidt er grei nok, men jeg vil egentlig ha langt hår. Så nå er det å spare det ut igjen. Alt i alt så står det dårlig til utseendemessig, men det kommer seg nok utover våren/sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|