|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange pappaer på listen? | |||
Ingen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 12,43% |
Ingen, men det er ingen mammaer der heller |
45 | 25,42% |
Få, langt færre enn mammaer |
59 | 33,33% |
Ca. like mange som mammaer |
40 | 22,60% |
Flere pappaer enn mammaer |
11 | 6,21% |
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Ca. like mange mammaer og pappaer. De er ikke foreldre til samme barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?En. Men jeg har mange på venneliste på facebook. Teller det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Ingen fra barnehagen men har etpar-tre fra skolen. Lillebror er aldri med noen hjem og har kun hatt med bestekompisen hjem til oss..
![]() |
#45 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg har en pappa i min telefonliste.
![]() |
#46 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg har noen pappaer, siden det ar pappaer som leverte i Juniors 4 årsdag og jeg noterte flittig ned nummerene.
![]() |
#48 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Det jeg skjemmes over er at det jo ikke BARE er fordi mammaene er de mest aktive og tilstedeværende i garderobesituasjonen og sånn. Det er i hvert fall en 3-4 barn til der jeg ser far minst like ofte som mor og det absolutt hadde vært like naturlig å ringe/tekste ham som henne for besøk. Men gjør man det?
![]() |
#50 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?
Det har du jo også rett i.
![]() |
#51 |
Stiv
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg fryktet et stund at jeg måtte svare ingen pappaer. Det dukket etterhvert opp en, og i det tilfellet har jeg ikke mammaens nummer.
![]() |
![]() |
#52 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Bare jentene i barselgruppen her. So far. Og jeg har ikke lagret dem på telefonen, men to av pappaene la igjen telefonnumre da vi hadde barnebursdag her.
![]() |
#53 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg har mange pappaer på telefonlisten. I tillegg er pappaen her i huset selv aktivt på banen når playdates o.l. skal avtales. Jeg opplever det som hipp som happ hvem som avtaler. Denne likestillingen fører imidlertid til noen problemer innimellom, som f.eks. dobbeltbooking.
![]() |
#54 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg har faktisk flere pappaer på telefonen enn mammaer, men vi har i tillegg navn og telefonlister til begge ungenes(nå klasser)og de brukes flittig av voksne og barn(på egenhånd).
![]() |
#55 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?50/50 ser jeg når jeg teller over.
![]() |
#56 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Altså, jeg har noen men mest mammaer.
![]() |
#57 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?50/50, sånn circa. Vi bruker strengt tatt mer epost enn telefon for å avtale, og ta sender jeg som oftest epost til begge. Når det skal ringes i forbindelse med en avtale, f.eks for henting, så ringer jeg den av foreldrene som leverte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg har flest fedre på mobilen min (3 "mot" 1). Det er de jeg treffer oftest i bhg.
![]() |
![]() |
#59 |
søt
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Orker ikke telle, men jeg har mange pappaer på lista, sikkert ca 50-50. Gikk litt fort for seg sist gang jeg skulle lagre, så det hender vi får sms fra Får til Simen.
![]() |
#60 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg har to fedre fra barnehagetida. Og mødrene til de samme barna - men det er fedrene jeg forholder meg til siden vi har barna de samme helgene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|