|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?
For min egen del synes jeg ikke nakenhet hjemme er "det samme som" nakenhet i garderoben/dusjen. Jeg går ikke naken rundt hjemme når jeg har venner eller andre på besøk, og åpner ikke døren naken dersom naboen ringer på, men jeg kan godt gå i svømmehallen sammen med venner, og skulle jeg møte naboen i dusjen der, ville jeg ikke synes det var et problem.
|
|
|
#3 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Jeg valser visst rundt med Mim.
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Jeg håper det blir helt naturlig her hjemme å gå mellom soverom og bad naken. Å gjøre det når man har besøk blir litt spesielt for meg kjenner jeg. Men med nær familie mener jeg det bør gjøres til et poeng at nakenhet er naturlig. Jeg tror det er sunt for et barn å se hvordan en voksen kropp ser ut og. At man ikke trenger å se ut som en modell for å være komfortabel med kroppen sin.
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Jeg dekker meg til når de har gjester på besøk, og det har jeg tenkt å fortsette med. Ellers får de la være å komme inn på badet når jeg er der, eller se en annen vei dersom jeg går forbi dem naken på vei til badet. Jeg ser at Storesøster begynner å få et litt annerledes forhold til sin egen nakenhet, men foreløpig bare sammen med andre, ikke oss. Mei sin fireåring, og sånt.
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?
:hehey_
Jeg leter etter "Thanksgiving/The heater's broken"-sketsjen fra Mad TV. Der har du mannen og meg om 25 år.
|
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Vår 17-årige hormonbombe bør vel skjermes for nakenhet abolutt.
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?En gylden middelvei.
|
![]() |
|
|