Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hverdagskjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-10, 21:06   #41
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagskjoler

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og bruker ikke du en del skjørt? Da synes jeg nemlig dette er veldig fint. Og litt blue farger også.

Takk for skjørtetips - jeg tar gjerne imot det også, selv om jeg må innrømme at jeg har ufattelig mange skjørt. Dette var litt i blåeste og blankeste laget til å være full klaff.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:12   #42
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker veldig godt kjolene til whitestuff: www.whitestuff.co.uk

Vet ikke om det er noen som forhandler dem i Norge?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:16   #43
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var fine, Heilo! Enda et argument for å ta en shoppingtur til England snart.

Fant en søt en hos Indiska nå:

De hadde flere greie modeller, men mest sommerlige.

Gammel 18-03-10, 22:17   #44
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takk for skjørtetips - jeg tar gjerne imot det også, selv om jeg må innrømme at jeg har ufattelig mange skjørt. Dette var litt i blåeste og blankeste laget til å være full klaff.

Hvor kjøper du fine skjørt Blu?

Gammel 18-03-10, 22:22   #45
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hvor kjøper du fine skjørt Blu?

Overalt! Med & Uten i Markveien (det danske merket St: Martins har hatt utrolig mange fine skjørt opp gjennom åra ), Noa Noa, HM, Lindex, Skaperverket i Markveien ... Alle billigkjedene kan glimte til!

Gammel 18-03-10, 22:30   #46
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg liker veldig godt kjolene til whitestuff: www.whitestuff.co.uk

Vet ikke om det er noen som forhandler dem i Norge?

Miles-A-Head(kanskje butikken har skiftet navn til Sorbet?) Jeg fant den ikke i senteroversikten på Farmandsstredet nå, men de har i hvert fall hatt White Stuff, og jeg mener de reklamerte med at de var de eneste Norge.

Gammel 18-03-10, 23:46   #47
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:47   #48
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg må bare vise fram hva jeg så på Lindex i går. Håper ingen tar det fornærmelig opp når jeg skriver at jeg ikke trodde mine egne øyne. Det er noe av det verste jeg har sett siden 1989!

Gammel 19-03-10, 11:05   #49
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Åh, kollegaen min kom på jobb i en ny, vårgrønn kjole fra Noa Noa i dag. Finner dessverre ikke bilde av den på nettsiden, men den er lekker!

Gammel 19-03-10, 15:00   #50
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ta bilde av kollegaen da vel!

Vil se kjolen...

Gammel 19-03-10, 15:06   #51
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

@Patsy: Hvilket merke/forhandler er det på kjolene du la ut? Syntes de var kule, særlig den nederste!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 15:39   #52
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

@Patsy: Hvilket merke/forhandler er det på kjolene du la ut? Syntes de var kule, særlig den nederste!

Det ser ut til at de er fra Promod. Det var lenge en av mine favorittbutikker i Europa, men de siste åra har det vært mindre for meg der.

Tør ikke ta bilde av kollegaen - dessuten funker det ikke å sende MMS til mail fra telefonen min lenger.

Gammel 19-03-10, 16:54   #53
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg fant de her

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 15:16   #54
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ta bilde av kollegaen da vel!

Vil se kjolen...

Her er den - bare at de ikke hadde den lysegrønne i Lillestrøm, kun offwhite og lys turkis. Veldig romantisk og søt! Det er en omslagskjole.

Gammel 20-03-10, 15:46   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg fant de her

Åh. Jeg fant flere jeg ville bestille, også leverer de ikke til Norge.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 15:55   #56
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt meg denne i grå, på Noa Noa (kan evt. bestilles her ) :

Tenkte på deg da jeg så denne regnkåpen, Elinblu:

Denne lignet litt på den du prøvde:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 16:52   #57
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin Elinblu! Kjøpte du?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 17:05   #58
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Den var fin Elinblu! Kjøpte du?

Nei, jeg syntes 1000 kroner var litt mye. Dessuten ville jeg helst hatt den i grønt (og det ville være litt teit etter som en kollega har den samme). Derimot kjøpte jeg en genser og ei strikkejakke. (Det vanker ingen premie til den som gjetter på fargen.)

Gammel 20-03-10, 17:09   #59
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå kjenner jeg veldig på at jeg har lyst til å bli en kjoledame! Det er bare det at jeg ikke kan gå med kjoler, for jeg finner ikke sko som gjør at det ser greit ut.

Gammel 20-03-10, 17:22   #60
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Akkurat nå kjenner jeg veldig på at jeg har lyst til å bli en kjoledame! Det er bare det at jeg ikke kan gå med kjoler, for jeg finner ikke sko som gjør at det ser greit ut.

Hva slags sko tenker du på, da? Støvletter? Småsko? Høye eller lave hæler? Hvorfor skulle det ikke se greit ut?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.