|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når pynter dere til påske?Den pynten som kommer fra barnehagen før ferien blir stående fremme ut påske. Noe utover det pynter jeg ikke.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Vi har "påsketre". Det vil si grener fra løvtre i en vase med diverse egg osv på. Noe er veldig gammelt, og noe er nylaget av Mazungen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Når pynter dere til påske?
Dette har vi også dersom fastelavensriset holder så lenge. Koselig når det blader seg med barnas malte egg på. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg har noe påskepynt gjemt ett eller annet sted, men det blir ikke satt fram i år heller.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Nå er det ikke alltid barna lager påskepynt, gjør dem det så pynter jeg med det. Men elers kjøper jeg påskeliljer pga det er tradisjon fra mine fosterforeldre. Nå pyntet vel fosterforeldrene mine litt til påske men siden vi fejrer kristen påske så er liskom ikke alle påskeharer og det i fokus hjemme hos oss, men litt går da ann for det og påskeegg får barna. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Det er allerede gjort. Har kjøpt to gule blomster, noen lys, samt lagt på noen duker og satt fram noen høner. Pleier det |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg pynter ikke akkurat til påske, men setter frem noe av påskepynten ungene har laget. Ca på fredag før palmesøndag kanskje. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Når pynter dere til påske?Det er lite påskepynt hos oss, som regel en bukett med tulipaner og den pynten barna lager på skolen/bhg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Når pynter dere til påske?Vi pynter bare på hytten.
|
|
|
#12 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg tipper det blir en karsepotte av melkekartong i vinduskarmen og litt påskepynt fra barnehagen og skolen. Pynting skjer vel torsdag-fredag til uka, altså like før Palmehelga.
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg er sær og liker ikke gult. Uansett: Det kommer inn noen kvister som dekoreres med egg. noen kjøpte og noen malte. Jeg og storebror skal starte med eggemaling neste helg.
|
|
|
#14 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når pynter dere til påske?Pynte til påske? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Vi (ehhh...jeg) pynter når vi kommer på hytta. Så tirsdag i påskeuken blir det pyntet til påske på hytta.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Når pynter dere til påske?Kjem vel opp litt i påskeveka. Ungane har fri, så då skal vel dei laga pynt og dekorera huset. Da som vert laga i barnehage/ skule i år, endar hos far rekner eg med. Men han trenger eit par ugjennkjennelige kyllingar han og. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når pynter dere til påske?Tidlig påske i kokosheimen.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Når pynter dere til påske?Varierer, det vil si når jeg kommer på det og får ånden over meg. Har påskeris med egg og noen gule lys. Hvite påskeliljer og perleblomster har jeg begynt å kjøpe for lenge siden. Nå til uka blir jeg sikkert å kjøpe inn noen gule også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Når pynter dere til påske?3 dager siden. Har fast påskepynt på spisebordet, og noen gåsungkvister med påskeegg på. Barna syns det er stas, og fint å sette fram litt påskepynt de har laget. Nå måtte jeg jo ta bilder også da...
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 21-03-10 kl 13:20. Årsak: ...la til bilder.... |
|
|
|
![]() |
|
|