|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?
Dette har vi også dersom fastelavensriset holder så lenge. Koselig når det blader seg med barnas malte egg på. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Når pynter dere til påske?Vi pynter bare på hytten.
|
|
|
#44 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg tipper det blir en karsepotte av melkekartong i vinduskarmen og litt påskepynt fra barnehagen og skolen. Pynting skjer vel torsdag-fredag til uka, altså like før Palmehelga.
|
|
|
#45 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Aldri. Har hatt barn i barnehage i over 4 år,men ikke en påskepynt har kommet. Men kan være fordi svenskene har ferie uka etter oss,så når de lager pynt er vi på påskeferie.
|
|
|
#46 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Når pynter dere til påske?Vi har ikke akkurat så mye påskepynt, men like før påske pleier vi å bytte ut alle dukene i huset. På vinteren har jeg mørk farge (nytt av året er orange) og på våren lys farge (lime i år også, dersom jeg ikke skulle finne på å investere i noe nytt).
|
|
|
#47 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Når pynter dere til påske?Både barnehagen og Svigermor er storleverandør av påskepynt, så her kommer det nok opp noe, i alle fall. Bortsett fra den åh så fine gåse-skåla, med halser og det hele, for den ligger gjemt i en kasse nederst i kasse-stabelen i boden.
|
|
|
#48 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg er sær og liker ikke gult. Uansett: Det kommer inn noen kvister som dekoreres med egg. noen kjøpte og noen malte. Jeg og storebror skal starte med eggemaling neste helg.
|
|
|
#49 |
|
Nå også i farger
Sv: Når pynter dere til påske?Pynte til påske? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når pynter dere til påske?Kjem vel opp litt i påskeveka. Ungane har fri, så då skal vel dei laga pynt og dekorera huset. Da som vert laga i barnehage/ skule i år, endar hos far rekner eg med. Men han trenger eit par ugjennkjennelige kyllingar han og. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når pynter dere til påske?Tidlig påske i kokosheimen.
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Når pynter dere til påske?Varierer, det vil si når jeg kommer på det og får ånden over meg. Har påskeris med egg og noen gule lys. Hvite påskeliljer og perleblomster har jeg begynt å kjøpe for lenge siden. Nå til uka blir jeg sikkert å kjøpe inn noen gule også. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Når pynter dere til påske?3 dager siden. Har fast påskepynt på spisebordet, og noen gåsungkvister med påskeegg på. Barna syns det er stas, og fint å sette fram litt påskepynt de har laget. Nå måtte jeg jo ta bilder også da...
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 21-03-10 kl 13:20. Årsak: ...la til bilder.... |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Når pynter dere til påske?Duker og slikt går i limegrønt for tiden, så jeg har vel egentlig pynta. Hehe. Så setter jeg opp barnehagepynten når den kommer hjem, og kjøper blomster fredag før palmesøndag, og så går det seg til litt etter litt.
|
|
|
|
#57 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Det får bli til helga etter at huset er vasket |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Sv: Når pynter dere til påske?Pynter ikke.Er alltid bortreist i påska.
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Sv: Når pynter dere til påske?Amelie,så koselig du har pyntet!
|
![]() |
|
|