Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-10, 18:56   #41
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?

Vi har ikke fått noe ennå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 18:57   #42
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hele serveren er nede.

Gammel 23-03-10, 18:58   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hele serveren er nede.

I know.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 19:11   #44
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppe igjen nå.

Jeg har fått selvangivelsen, men ikke forløpig skatteberegning (og ingen info å se om at jeg må vente til oktober) . Samme med de tre andre kollegene mine som hadde vært inne og sjekket, satser på at det bare er trønderskattekontoret som er litt trægt. :vant til å bo i træghjem:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 19:21   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som kommer inn uten å bruke MinID, da? Som har kodebrev?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 19:27   #46
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Oppe igjen nå.

Jeg har fått selvangivelsen, men ikke forløpig skatteberegning (og ingen info å se om at jeg må vente til oktober) . Samme med de tre andre kollegene mine som hadde vært inne og sjekket, satser på at det bare er trønderskattekontoret som er litt trægt. :vant til å bo i træghjem:

Samme her, flere på jobben det gjelder også. Vi bor også i midt-norge.

Gammel 23-03-10, 19:35   #47
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker ikke passordet mitt fra i fjor, og jammen er det litt av en mølle for å få ordnet nytt. (bestille på epost, eposten tar 1 time på å komme frem, og passordet er visst bare gyldig i 10 minutter - dermed virker det ikke når eposten endelig kommer frem).
Ingenting fungerer der nå, og nå har jeg prøvd så mange ganger at jeg er blitt kastet ut en time. Hjelp altså, dette er virkelig en tålmodighetsprøve.

Gammel 23-03-10, 19:38   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MinID er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Vi beklager dette og jobber med å løyse problemet. Dersom du har spørsmål om innlogging med MinID, kan du kontakte brukerstøtten for MinID.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 19:44   #49
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Man kan jo bare sjekke skatten ved å finne frem alle årsooppgavene da. Pleier gå gjennom skatten på høsten for å se om jeg skal justere skattetrekk, og sjekker alltid rett på nyåret.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 19:57   #50
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Man kan jo bare sjekke skatten ved å finne frem alle årsooppgavene da. Pleier gå gjennom skatten på høsten for å se om jeg skal justere skattetrekk, og sjekker alltid rett på nyåret.

Vi gjør også det, og regner med en skattesmell på 10 000 kr. Men jeg stoler ikke 100% på disse skatteberegningsprogrammene som ligger ute på nett, så jeg vil helst se resultatet i altinn før jeg tror det.

Gammel 23-03-10, 19:59   #51
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Vi gjør også det, og regner med en skattesmell på 10 000 kr. Men jeg stoler ikke 100% på disse skatteberegningsprogrammene som ligger ute på nett, så jeg vil helst se resultatet i altinn før jeg tror det.

Jeg er igrunnen motsatt. Jeg stoler helt på min egen evne til å beregne skatten, jeg er bare spent på om ligningskontoret har fått det til.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 20:24   #52
Slettet bruker
Passiv

Standard

Funker nå ihvertfall.
Og jeg er som allium. Jeg åpner, sjekker eget regneark, irriterer meg og retter til kemner'n skjønner hvem som har rett.

Nå er vi enige og selvangivelsen levert. Det ble firehundre tilbake. Det er litt flaut. Målet var å gå i null.

Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 20:28   #53
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå er det nede igjen. De ventet en halvtime med å sende passordet, som bare virket i ti minutter. Og når jeg da forlater PC-en, da kommer selvsagt passordet. Og det virker ikke lenger.

Gammel 23-03-10, 20:31   #54
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

:melder meg inn i venter på passord-som-har-gått-ut-i-det-jeg-mottar-det klubben:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 20:36   #55
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Samme her
Jeg er så nysgjerrig, men orker ikke å begynne å regne på det akkurat nå.

Gammel 23-03-10, 20:38   #56
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Funker nå ihvertfall.
Og jeg er som allium. Jeg åpner, sjekker eget regneark, irriterer meg og retter til kemner'n skjønner hvem som har rett.

Nå er vi enige og selvangivelsen levert. Det ble firehundre tilbake. Det er litt flaut. Målet var å gå i null.

Jeg klarte å komme gjennom tidligere i dag. Jeg har også regnet og sjekket hvordan det lå an tidligere i år og hadde som mål å gå i null. Ganske fornøyd da når jeg får igjen hele 75 koner

Gammel 23-03-10, 21:08   #57
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått beskjed om at oppgjøret mitt kommer først til høsten. Har mann som er selvstendig. Har også tidligere måtte vente til høsten, dette var før mannen ble selvstendig, da var det noen som ble plukket ut, virket tilfeldig hvem det var også.

Gammel 23-03-10, 21:11   #58
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Jeg har endelig klart rebusen, og har fått sjekket! Nesten ni tusen tilbake.

Gammel 24-03-10, 13:03   #59
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje denne artikkelen gir deg svar:
http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=585469

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 13:29   #60
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nok vi i MidtNorge som ikkje får sett det. Men i følge artikkelen til Mex skal det ordnast i løpet av dagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.