Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

By- eller fjellpåske?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor er du i påsken?
Bare påskefjellet duger for meg! 15 9,49%
Hyttepåske, men ikke på fjellet 6 3,80%
Hjemmepåske 68 43,04%
Kombinasjon av hjemmepåske og påskefjell 24 15,19%
Kombinasjon av (annen) hyttepåske og hjemmepåske 9 5,70%
Besøker slektninger i påsken 9 5,70%
Kombinasjon av slektningebesøk og hjemmepåske 16 10,13%
Annet 16 10,13%
Dustepoll 5 3,16%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 158. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 22:04   #1
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: By- eller fjellpåske?

Fjellet men ikke hytte.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 22:07   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal ha familiepåske og reiser til nordnorsk natur og fjell og hav og full pakke.

Ja, og alarmen er på og de slemme hundene blir igjen.

Gammel 27-03-10, 22:27   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dengang jeg hadde et fungerende bekken hadde jeg svart "fjellpåske". 2005, 2006, 2009 og i år har det blitt bypåske på meg, og det er helt fint! Det er ikke så stas å gå på skare/gå på truger/bli trukket på akebrett/rulle fram til hytta, og så sitte lettere innestengt på ei lita mørk hytte og være evig kakaokoker uten muligheten til å bevege seg utendørs når fjorten kvadratmeter med svigers blir litt... tett. Men mann og barn skal på hytta, og det blir sikkert fint.

Gammel 27-03-10, 22:47   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanligvis tilbringer vi påska på fjellet, men i år blir det bypåske siden vi har helt ny baby i hus.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 22:53   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dustepoll. Noen bor på Påskefjellet.

Det gjør heldigvis ikke jeg lenger, så jeg skal tilbringe påsken hjemme i mitt elskede Oschlo, dog ikke hjemme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 22:57   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi er hjemme, som alltid. Det blir masse sosialt både med familie og venner.
Vi har tradisjon på å møte venner og venners venner på samme strand hvert år i påsken så fremt sola skinner. Pølser på bål, kakao og måkeskrik er påske for oss.

Gammel 27-03-10, 23:11   #7
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Vi drar til fjells! Påsken er en fin-fin anledning til å ta skikkelig farvel med vinteren, og ha noen aktive dager med siste rest av snø. Og da blir det ekstra deilig å komme ned til snøsmelting i lavlandet etterpå.

Gammel 27-03-10, 23:21   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir hjemmepåske for oss i år, jeg tenker å jobbe en del. Jeg skyr alt som lukter av fjell og snø, så bypåske er det alltid. Men ikke nødvendigvis hjemmepåske av den grunn.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 23:29   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg jobber første del av påska så da er vi hjemme. Siste del er vi på fjellet!

Gammel 28-03-10, 00:18   #10
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Hytta men ikke helt på fjellet.
Blir litt kombo for vi gidder ikke kjøre før mandag, slappe av- dette går i et trøndersk tempo.

Gammel 28-03-10, 00:24   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyst sannsynlig kombipåske med asfaltliv frem til helligdagene, sverigtur på onsdag og hytta fra onsdag ettermiddag (rett fra sverige) og til lørdag/søndag. Men er været drit, er det bedre å være hjemme.

Gammel 28-03-10, 01:03   #12
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Hjemmepåske med besøk av familie fra Trondheim og oppussing av jenterom.

Gammel 28-03-10, 12:17   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Det blir stort sett påske på fjellet, men noen få unntak har det jo vært.

Det er ikke sånn at jeg absolutt MÅ på fjellet, at det ikke blir påske uten. Men jeg syns det er utrolig deilig å nyte de siste restene av vinter med ski, sol, grilling av pølser, kakao på termosen, kvikk lunsj og så komme hjem til full vår.
Det er i allefall sånn den ultimate påsken skal være for meg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 01:49   #14
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Hjemmepåske på oss, og det blir deilig siden vi har reist endel i det siste.
Vi har ingen tradisjon med å dra på fjellet i påsken. Har ikke fjellhytte heller og hytta vi kan bruke har ikke innlagt vann, så det blir mest sommerhytte.
Håper på litt sol nå, så vi kan sitte i solveggen på terrassen og drikke kaffe latte og lese bok eller bare være ute med ungene. Får også besøk av svigerfar fra østlandet, så da blir det nok noen turer til fots i nærområdet.

Gammel 30-03-10, 20:40   #15
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Begge deler og litt til. Jeg er hjemme med minstesnuppa, vi får besøk i morgen av en venninne og hennes jente. Satser på sol, nybakte boller, kino og god mat. Mannen og de to eldste har jeg sendt til fjells i dag. Fredag kveld kommer mannen hjem igjen, da begynner min jobbehelg. De to eldste blir igjen på hytta med svigers.

Er veldig fornøyd med å ha hjemmepåske!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 20:45   #16
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Det blir hjemmepåske, med en tur til København i helgen
Elsker den byen!! og heldigvis er det åpent i butikkene på lørdag

Gammel 28-03-10, 01:50   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjemmepåske
Annet - arbeids påske
Mann har fri alle røddagene ,mens jeg skal jobbe ettermoddag/kveld. Bedre det en fomidag. for om jeg jobber fra 18 til 01 så har jeg jo formidagen ilag med ungene. Hadde jeg jobbet 8-14 så har vi jo ettermiddagen men ikke så artig å være ute etter kl 16 om det ikke er super vær. Noe det ikke er her for tiden :/

Vi har ikke noe hytte så kan verken dra til kysten eller fjellet. men før når vi(svigers) hadde hus på en helgelands øy brukte vi å være der litt i påsken.
Og deler på vogna ilag med mamma og pappa. De hadde den ute på kystriksveien en plass:P( tok minre en 1time hjemme fra så kjørte dit på dagturer)
Der det var snø til å gå på ski og ake. Noe det ikke er på helgelandskyst øya vi hadde hus:P

Men mamma og pappa kvittet seg med vogna samme år som svigermor solgte huset ,det året svigerfar døde

Gammel 28-03-10, 09:08   #18
Honey
Aktiv

Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger ikke fjell, snø og utedo for å nyte kakao og kvikk-lunsj. Det gjør jeg fint her hjemme.
Faktisk har jeg både snø og utedo i bakhagen, så det er egentlig bare fjellet som mangler.

Med liten baby dropper vi de helt store ekskursjonene i år.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 09:20   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år skal vi besøke svigers.

Men neste år blir det påske i egen hytte!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 10:36   #20
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Påskeferie i vogna! Ingenting annet duger for oss.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.