Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ditt verste påskeminne noensinne!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-10, 16:54   #41
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!

For en påske, malou.

Stort sett har påskene vært koselige og jeg har mest gode minner.

Men for tre år siden døde min mormor på påskeaften, og for to dager siden brakk eldste benet i slalåmbakken og er nå gipset til lysken. (Ganske nøyaktig ett år siden minsten fikk av gipsen for nettopp samme type brudd. )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 20:56   #42
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det var ille for meg den påsken jeg oppdaget at det ikke vokste smilsjokolade i skiløypene, men at det var pappa som slapp de ut av lomma si, et par meter foran meg i løypa. Jeg har aldri vært spesielt ivrig etter å gå på ski, men etter dette så forsvant jo alle morra.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:20   #43
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Har vel ikke så mange kjipe påskeminner.
Scandinavian Star ulykken husker jeg også godt. Ikke fordi jeg kjente noen der, men fordi det var bursdagen min. Det ble en litt annerledes bursdag ja....

Påsken for 6-7 år siden er vel den værste for min egen del.
Jeg var ny-singel og snuppa skulle være hos pappan sin. Mor skulle feste med jentene og leve livet.. Veeel. Det endte med influensa og sykehus innleggelse.
Ble kjørt i hui og hast fra legevakta til sykehuset pga pusteproblemer. Jeg frøys så jeg trodde jeg skulle stryke med. Ikke så rart for jeg hadde feber i 41 når jeg kom inn på sykehuset. Har aldri aldri vært så syk i hele mitt liv, og jeg håper jeg slipper det der noe mer for å si det sånn. Jeg var skikkelig syk i tre uker etterpå. Etter at jeg var skrevet ut måtte jeg reise hjem til foreldrene mine noen dager. Dette var betingelsene fra sykehuset. Jeg kunne ikke være alene hjemme pga feberen. Det var skikkeligg ekkelt. Jeg føler meg skikkelig syk når jeg har feber i 38 Har generelt lav temp, og normalen for meg ligger på 36,5.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.