|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste reklamefilmen da?
Jaaaa! Den med alle småbarna som sitter og drikker melk. DET er min "all time favourite" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Noen som har sett den nye til Møllers tran? Jeg satt med et vannglass til munnen i det gutten spratt opp, og alt vannet havnet i fanget.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Nå kom jeg på en gammel reklame for en eller annen veldedighetsorganisasjon. Den spilte veldig på den bølgen med å vise babyer i høystoler med ulike ansiktsutrykk osv. Jeg husker sangen, noe med "tralalalaa, nå går det så bra ..." helt til de sang "spise grøten, spise grøten trala" da ble det raskt klippet til et fattig sultende barn med en liten skål fluebefengt grøt foran seg. Den gjorde inntrykk.
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Den beste da?Syns den er så søt den med han og hun som skal kjøpe bil. Hun har kul på magen, han vil ha rask, kul bil, men bilselgeren leder dem bort til stasjonsvognene ... Han er bare knall han skuespilleren. Syns så synd på ham
|
|
|
#6 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste reklamefilmen da?Haha! Mange bra her som jeg aldri har sett! Improve your english, hehe! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Den beste reklamefilmen da?Alle de forskjellige If...-reklamene med musene som opplever diverse usannsynlige ulykker. Jeg ler meg skakk hver gang. Spesielt når de ser så fornøyde ut på slutten av reklamen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Den beste reklamefilmen da?Jeg fant en ny favoritt idag: Operaelskende politimann. Reklame for IFA-pastill. Kjekt med litt vakker musikk for a change.
|
|
|
#10 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste reklamefilmen da?Norvegia med den lille jenten med det lyse håret. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, den er morsom. Svenske skuespillere, i vært fall mannen. Det spiller ikke så stor rolle for de sier jo ikke stort.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste reklamefilmen da?Flere av mine yndlingsreklamer er svenske.
|
|
|
#14 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#15 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Den beste reklamefilmen da?Seigmann reklamen - Kameraten betaler |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste reklamefilmen da?Jeg synes den med pepperkakehuset er morsom også jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Den beste reklamefilmen da?Jeg ler så jeg griner av den NYE ikeareklamen med han som sparer tid ved å være våken hele natten og ta slike høneblunder innimellom.. knis.. da bare DØR jeg av latter.
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste reklamefilmen da?Jeg digger den IKEA reklamen. Spesieltpåslutten når hun putter teposen i munnen.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Den beste reklamefilmen da?Reklamefilmen som Aker lagde til siste valgkamp er virkelig bra. |
|
![]() |
|
|