|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Beat for beat
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beat for beatJeg synes det er gøy! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Så vidt jeg husker leverer hver deltager liste over hvilke sanger de kan, også velges det sanger ut fra det.
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Sv: Beat for beatOh, fredager er jo TV-dagen her i huset. Da skrus det på 19.55 når beat 4 beat begynner. Hele familien foran apparatet, og med hjemmelaget pizza. Det kommer veldig an på hvem som er gjester, om jeg liker det eller ikke. Idag var det ikke bra. De var ikke gode sangere, rett og slett. Forrige uke var det glimrende.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Fullstendig enig med deg!! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Beat for beatEr rett og slett lei av Beat for Beat, spesielt når artistene er såpass dårlige som i dag. Synes nytt på nytt er morsomt, men liker ikke Skavlan. Sist redigert av gnuri : 27-01-07 kl 02:17. Årsak: hehe- tok vekk D-en i Skavlan |
|
|
|
|
|
#9 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Beat for beatBeat for Beat er morsomt stort sett, men det avhenger av artistene i veldig stor grad. (jeg som ikke liker "Bettan" satt og grøss forrige fredag)
|
|
|
#12 |
|
Like blid!
Å, jeg er så enig! Dyrhaug er bare fæl så for meg er det helt uaktuelt å sette av kvalitetstid med han på fredagene.
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Beat for beatDersom deltagerene klarer noen av oppgavene for fort, begynner de fra nytt, der de later som om de ikke vet noe. Har en kamerat som var der en gang, og han var helt overgitt over hvordan det fungerte. Bare juks og humbug alt sammen.
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Beat for beatÅ, jeg trodde virkelig at det bare var meg i hele verden som ikke likte fredagsunderholdningen på TV. Foruten Nytt på Nytt (det trenger egentlig ikke å være morsomt en gang, så lenge jeg kan glane på vakkergutten et helt program :smelt: ) er ikke TV‘n på på fredagskvelden. Ikke lørdag heller, for den del. Men DVD-recorderen er alltid full. I går ble det Sylvia, en overraskende bra film, men jeg er fremdeles sur på dumme kjekke Daniel Craig .
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Beat for beatNår man først snakker om Skavlan, jeg ble ganske sjokkert over at NRK lar seg bruke av diamantindustrien til å spre det glade budskap, ikke ett eneste kritisk spørsmål.
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Beat for beatVi ser både Beat for Beat og Nytt på Nytt, men Skavlan orker jeg bare ikke.
|
|
|
#19 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Beat for beatJeg liker Beat for beat, men blir litt lei noen ganger. Har hatt en tendens til å sovne når det har vært for dårlig. Synger med, og er storfornøyd hvis jeg klarer noe mannen ikke kan. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Beat for beatSer Beat for Beat med ett halvt øye, likte det før, men er møkk lei Dyrhaug. Han er så innpåsliten. |
|
|
|
![]() |
|
|