|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?
Jeg er helt enig jeg altså. Jeg er selv litt overvektig og ikke noe glansbilde. Og jeg sier heller ikke at jeg er muskuløs eller atletisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette muskuløst?For en skjønn gutt de har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette muskuløst?Svarte jeg egentlig på spørsmålet, forresten? Nei, jeg ser ikke muskuløs ut, men musklene mine viser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette muskuløst?Det er kanskje vanskelig å tro på siden jeg luftet langetær tidligere i tråden, men jeg sier likevel at jeg ikke blir provosert eller tar det personlig, Pappalille. Jeg skjønner bare overhodet ikke poenget med å uttale at det ikke er pent å være undervektig, all den tid det slett ikke er noe alle undervektige velger å være. (Jeg ser heller ikke et poeng med å poengtere at flabbearmer ikke er pent, holder det ikke at personen som eier dem sannsynligvis 1. ikke bryr seg eller 2. er selvbevisst nok så det holder på flabbearmene?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?Det er litt rart det der, for alle vet jo at de fleste ikke kan noe for at de er tynne, men mange forstår ikke at overvektige ofte ikke har valgt det heller. Da er man lat og "karaktersvak" som ikke kan styre seg for å spise altfor mye drittmat osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
Enig!
Min erfaring er at det er mer akseptabelt å være litt for tjukk, da er man bare Glad i God Mat™ eller Ikke Så Glad i å Trene™, og det kan man jo ha forståelse for. Er man litt for tynn er det fordi man tror det er pent, og da er man Dum&Overfladisk™ og lar seg påvirke av usunne idealer.
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
Jeg tror ingen her synes det er greit å snakke stygt om overvektige fordi det liksom er "selvvalgt" - poenget her, tror jeg, er at det er vanligere å skjønne at det er ufint og uhøflig å si at det er stygt å være tjukk, enn å skjønne at det er ufint og uhøflig å si at det er stygt å være tynn.
Fordi du tror folk tror at overvekt er selvvalgt? Eller misforstod jeg deg nå?
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?Av og til skulle jeg ønske Skilpadda kunne bo i hodet mitt så jeg kunne ha henne med meg overalt og få hjelp til å sette ord på det jeg tenker.
![]() |
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
Jeg mistenker at noen tror at de egentlig gir et kompliment når de sier til noen at de er for tynn, og at de tynne egentlig bør bli glade for å høre det?
![]() |
#11 |
Tøff
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?Jeg siktet ikke til noen spesiell når jeg sa at folk bare fikk ta det personlig altså. =)
![]() |
|
|