|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...
Denne støtter jeg. Mine henger ofte igjen i veska når jeg tar den av. Så røsker jeg omtrent av meg ørene i slengen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Absolut ateist
|
Det er da enkelt å fikse det.
![]() |
#43 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn er jeg også, blir illsint av å støvsuge. Har etterhvert identifisert at jeg misliker lyden såpass mye at det er det som medfører en lettere amper stemning. Går noe skeis da, så kan det ende med å røske og rive i støvsugerslangen så støvsugeren velter og ødelegges. Har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja! Og beltehempene mine hekter seg i dørhåndtak, remmen til vesken hekter seg i håndbrekket når jeg skal ut av bilen.
![]() |
#46 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Og, hvis noe setter seg fast inni støvsugerrøret (ikke slangen) og jeg ikke får det ut, da eksploderer jeg.
![]() |
#47 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Når det blåser og håret kommer i ansiktet og på leppene man akkurat har klint inn med lipgloss... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Jeg blir utrolig sur når jeg skal sette noe inn i et skap eller legge noe ned i en skuff og det ikke er umiddelbar plass der. Da blir jeg så irritert at jeg bare presser det inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Eller at man tar på lipgloss før man spiser brødskiver og ender opp med smuler i lipglossen
![]() |
#52 |
Tatt på
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Nå for tiden blir jeg irritert av det meste. For kald vann i dusjen, for varmt vann, for lite trykk, for mye trykk, for høy kant i badekaret, ikke høy nok kant, dråpemerker på dusjveggen, for langt til håndklehengeren, ikke langt nok til håndklehengeren (alt dette under en og samme dusjepisode i morges).
![]() |
#53 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Sokkerforsvinningsnumre. Hvordan kan de forsvinne på vei til eller fra vaskemaskinen, for så å aldri vise seg igjen?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...At den jævla støvsugeren ikke kan være lettere å dra med seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Nærmer seg
|
Kunne ikke vært mer enig! Har lyst å hive alt vi eier på søpla bare for å ha det ryddig en dag...
![]() |
#56 |
Shake it out!
|
![]() |
#57 |
Pauset
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Som kreftsyk så prøver jeg å glede meg over de små tingene, men skulle gjerne hatt energi til å få vekk alt støvet her og vasket vinduer. Får se når formen er bedre, men det vil ta mange dager/uker før jeg klarer å gjøre noe sånt ferdig. Så jeg får prøve å ikke irritere meg. Det tar bare enda mer energi og da blir det ikke noe årnings..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Shake it out!
|
Strømpebukser som ruller.
![]() |
#59 |
By the Sea
|
![]() Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Sokker.
![]() |
#60 |
TittelTøs
|
Ja.
Ja!
Og jaaa!
![]() |
|
|