|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Bytter gjerne inn kaffe og blomster inn med helvask av huset. DET ville gjort meg glad det! *er allergisk og drikker ikke kaffe*
![]() |
#42 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomster.
![]() |
#44 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomster. Jeg drikker ikke kaffe, og har egentlig sjelden lyst på noe om morgenen.
![]() |
![]() |
#45 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomster
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Iskald Cola på senga- innertier!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Jeg hadde blitt kjempeglad for begge deler. Kan ikke huske sist jeg fikk kaffe på senga – eller blomster, for den saks skyld.
![]() |
#51 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Foretrekker kaffe fremfor det meste på morran. Er ikke interessert i smykker heller jeg da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Bortsett fra bursdagspresanger har jeg aldri fått noe på senga, og sånn kan det gjerne fortsette. Blomstene kan få stå i fred ute i hagen, og kaffen tar jeg når jeg har stått opp. Men å komme til ferdigdekket frokostbord en gang, hadde vært fint. Det er bare så ytterst sjelden at jeg ikke er førstemann opp.
![]() |
#55 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Kaffe på sengen. |
![]() |
![]() |
#57 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Drikker folk virkelig kaffe (eller te) i sengen? Jeg har alltid trodd at det bare i overført betydning var relatert til frokostservering?
![]() |
#58 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Definitivt kaffe på senga, men jeg får oftere blomster. Nå er jeg veldig glad i blomster og kjøper ofte selv, mens kaffe på tom mage fungerer dårlig. Jeg vil uansett heller ha kaffe, eller gjerne te og frokost, dersom mannen spiser sammen med meg. Det fineste han kan gi meg er tid sammen med ham. Tid der vi retter oppmerksomheten mot hverandre. Det blir fort til at vi sitter i hver vår sofa med hver vår pc ...
![]() |
![]() |
#59 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomster eller god hjemmebakst går rett hjem her !
![]() |
#60 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Jeg er glad for det meste. Men av disse to valgen vil jeg si blomster, siden jeg ikke liker og ligge på sengen og drikke kaffe. Våkne til frokost og kaffe er bedre.
![]() |
|
|