|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Ludvigsen er dødJeg hadde en fin minnestund med sekstenåringene mine i første time i dag, hørte på musikk og sang litt med. Noen av dem hadde tårer i øynene.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ludvigsen er dødJeg ble lei meg, når jeg leste det i gårkveld. Føles nesten som om en i nær familie er borte.
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ludvigsen er dødSom mangeårig fan; dette var trist. Jeg hørte ham på P2 sammen med Magne Raundalen for en stund siden; de fortalte om arbeidet de gjorde med traumatiserte barn i norske asylmottak, og om hvordan Lorentzens sang og gitar bidro til at de fikk kontakt med barna til tross for traumer og språkbarrierer. Det var sterkt. Sist redigert av Benmurphy : 22-04-10 kl 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ludvigsen er dødJeg så også Knutsen & Ludvigsen på Trøndelag teater en gang, men da tror jeg jeg gikk i sjette, så det må ha vært 1981/82 en gang. Jeg husker ennå hvordan jeg holdt på å ramle av stolen av latter av vitsen om tvillingene Artur og Bærtur, hvor den ene var oppkalt etter faren og den andre etter anledningen.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ludvigsen er dødVeldig trist, no more juba juba ...
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ludvigsen er dødFikk høre det på radio i morges. Veldig, veldig trist. Gustav Lorentsen var genial som Ludvigsen, men som andre nevner så var han så mye, mye mer i tillegg. Verden er et fattigere sted uten han.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ludvigsen er død
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Ludvigsen er død
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Ludvigsen er dødAkkurat nå går Knutsen og Ludvigsen på Spotify i bakgrunnen.
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ludvigsen er dødHan var en klok og flink mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|