|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Nei, jeg er dårlig til slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg hamstret mer før enn nå. Før var jeg flinkere til å kjøpe leker og bøker å ha liggende i en gavekasse til alle de millionene med bursdagbesøk som ungene var innvitert i, men nå er de så store at nå gir de oftes penger til bursdagbarnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg hamstrer noe, men ikke alt. Hvis det er snakk om basisvarer som er veldig billige handler jeg litt mer enn jeg normalt ville gjort. Annen hamstring av mat skjer ikke. Jeg liker å ha godt utvalg i skapene, men noe kriselager er det ikke snakk om her hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Trøtt
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg er en hamstrer, men på et forholdsvis gjennomtenkt og nøkternt nivå. Tørrmatskap og frysere er gjerne godt fylt, dessuten handler jeg ulltøy/vinterdresser på salg på våren med tanke på neste sesong, og har et lager med barnebursdagsgaver liggende. Handler aldri nips, dupeditter eller rare ting bare fordi de er billige.
![]() |
#47 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?
Bedre kan det ikke sies, for vår del altså!
![]() |
#48 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg hamstrer dagligvarer vi bruker mye av når det er på tilbud. Typisk toalettpapir, tøymykner, kattemat, kjøttdeig, kylligfilet, pepsi max som med jevne mellomrom er på tilbud på OBS'en. Klær og gaver hamstrer jeg ikke
![]() |
![]() |
#49 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg heter Drømmedama, og jeg er en hamstrer. Nå har jeg imidlertid vært "tørrlagt" i minst 24 måneder (her forventer jeg applaus), og det er en god følelse. Det må innrømmes at jeg av og til får en ustyrtelig trang til å kjøpe inn f.eks 10 bokser med tomatbønner på tilbud, da må jeg sette meg ned, puste rolig og minne meg selv på at vi ikke engang liker bønner i vår familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?De gangene det er 40% på Lilleborg sine vaskemidler handles det.....(handlet vaskemidler for 600 kroner forrige uke, vet ikke om det kan kalles hamstring, var på klesvask og oppvaskmaskinmiddel), denne gangen klarte jeg å la være å handle mer salmiakk og klorin.....(hadde flere flasker i skapet, og jeg bruker det omtrent aaaldri). |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jepp, jeg hamstrer på tilbud. Følger nøye med på hva som er på tilbud, og kjøper inn i større kvanta, men kun artikler som vi bruker da. Er jeg usikker på om det blir brukt kjøper jeg ikke fordi hensikten da vil falle bort dersom det står ubrukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?
Klorin brukes hyppig i toalettet her, det blir så fint og hvitt nedi der og lukter svømmehall.
![]() |
#54 |
villende
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Overhodet ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Ja det er jeg vel.
![]() |
#57 |
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg hamstere endel. Men bare ting jeg vet med rimelig sikkerhet blir brukt.
![]() |
#58 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?På gavefronten så gjør jeg det, men kun det som jeg får gode tilbud på og som jeg har en spesiell person som kan passe til det jeg kjøper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
can-jur
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Leser stadig feil...
![]() |
![]() |
#60 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jepp, av husholdningsvarer og matvarer jeg vet det vil gå mye av. Det er ekstremt sjelden jeg har behov for å kaste mat som er blitt for gammelt/ikke spises, noe har man da lært oppigjennom. Dessuten er det sjelden jeg akutt må i butikken fordi det er noe jeg mangler til noen form for matlaging. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|