|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Både ja og nei. Har ikke tjue hermetikkbokser og 10 kg mel i boden, men kan finne på å kjøpe tre pakker dopapir, eller fem pakker fullkornpasta hvis det er på tilbud. Det er liksom sånt som blir relativt raskt oppbrukt uansett. Julegaver på salg i januar kjøper jeg aldri. Synes det er mye kjekkere å kjøpe noe folk ønsker seg, og det er i overkant spesielt å spørre om det i januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Er nok det.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Nei, absolutt ikke. Jeg kjøper minst mulig. Bare ting som vi har bruk for. Sist redigert av Solblomst : 25-04-10 kl 16:24. Årsak: skriveleif |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Butikken er mitt lager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Nei, jeg er dårlig til slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg hamstret mer før enn nå. Før var jeg flinkere til å kjøpe leker og bøker å ha liggende i en gavekasse til alle de millionene med bursdagbesøk som ungene var innvitert i, men nå er de så store at nå gir de oftes penger til bursdagbarnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg hamstrer noe, men ikke alt. Hvis det er snakk om basisvarer som er veldig billige handler jeg litt mer enn jeg normalt ville gjort. Annen hamstring av mat skjer ikke. Jeg liker å ha godt utvalg i skapene, men noe kriselager er det ikke snakk om her hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg er en hamstrer, men på et forholdsvis gjennomtenkt og nøkternt nivå. Tørrmatskap og frysere er gjerne godt fylt, dessuten handler jeg ulltøy/vinterdresser på salg på våren med tanke på neste sesong, og har et lager med barnebursdagsgaver liggende. Handler aldri nips, dupeditter eller rare ting bare fordi de er billige.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jepp, jeg hamstrer på tilbud. Følger nøye med på hva som er på tilbud, og kjøper inn i større kvanta, men kun artikler som vi bruker da. Er jeg usikker på om det blir brukt kjøper jeg ikke fordi hensikten da vil falle bort dersom det står ubrukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Overhodet ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Ja det er jeg vel.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jeg hamstere endel. Men bare ting jeg vet med rimelig sikkerhet blir brukt.
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?På gavefronten så gjør jeg det, men kun det som jeg får gode tilbud på og som jeg har en spesiell person som kan passe til det jeg kjøper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
can-jur
|
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Leser stadig feil...
![]() |
![]() |
#18 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en hamst(r)er?Jepp, av husholdningsvarer og matvarer jeg vet det vil gå mye av. Det er ekstremt sjelden jeg har behov for å kaste mat som er blitt for gammelt/ikke spises, noe har man da lært oppigjennom. Dessuten er det sjelden jeg akutt må i butikken fordi det er noe jeg mangler til noen form for matlaging. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|