|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?..... Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:51. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Ikke til hverdags, men til fest er jeg ganske flink.
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?
Samme her, men av andre årsaker. Jeg har ikke kledd meg fint siden september, både fordi kroppen min har forandret seg så fort at jeg ikke har fine klær som passer lenger, og fordi jeg ikke har hatt tid og ork til å bry meg med hvordan jeg ser ut. Nå har jeg begynt å bry meg, men får ikke ro på meg til å fornye garderoben. Jeg har noen kjoler og topper som fortsatt passer, men det er ikke så praktiske med tanke på amming. Må nok netthandle litt, og så skal det pumpes melk så jeg får kommet meg ut av huset aleine en dag.
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Ja, jeg synes det. :skryter hemningsløst i både denne og pen-tråden:
|
|
|
#7 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg tror jeg er ganske flink til å kle meg. Får i hvert fall stadig komplimenter for antrekket. Jeg kan også sminke og kle meg oppover på skalaen.
|
|
|
#8 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei, jeg syns klær er skikkelig kjedelig.
|
|
|
#10 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei, jeg er helt elendig dårlig med klær. Jeg føler meg helt fullstendig LOST, og trenger virkelig hjelp til å få satt sammen en ålreit garderobe. Jeg har noen plagg som gjør at kroppen viser seg fra sin beste side, men går ekstremt mye med utslitte hettejakker og olabukser. Det har jeg gjort siden jeg var 14 år.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei, ikke egentlig. Så lenge klærne er rene og komfortable på føler jeg også meg bra. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg kler meg i klær jeg synes er gode å gå i... Har heldigvis ofte også fått høre at jeg går stilig/pent kledd så da er jeg fornøyd
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Ja, jeg er flink til å kle meg. Jeg bruker tid på å finne snitt og klær som jeg kler og jeg er flink til å bruke sminke, smykker og stæsjer hår (skjønt hvor mye får man stæsjet langt hår til midt på ryggen? Det blir ofte hestehale)
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg syntes jeg er helt ok. Jeg er litt lat, så ikke hver dag jeg gidder planlegge hva jeg skal ha på meg, så jeg bare drar på meg en jeans og en tskjorte, og slenger en hettejakke over. Jeg tror jeg er ganske flink med hår og sminke (har bla gjort sminke og hår på venninne som giftet seg |
|
|
|
|
|
#15 |
|
En som trener
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei, dessverre er jeg lite flink til å kle meg og sminke meg. Jeg kan selvsagt slå til noen ganger og har jo mange fine klær i skapet, men generelt har jeg en tendens til å velge komfort framfor stil (og går derfor mye i joggesko og softshelljakke |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Tja, sånn passelig vil jeg tro? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg er kjempeflink til å sminke meg, og sminker meg opp endel hakk på penhetsskalaen. Klær er litt annerledes. Jeg ser godt hva som kler meg og ikke, men jeg er kjempedårlig på å shoppe til meg selv, ikke har jeg budsjett til det heller. Vanskelig for å se hva som passer sammen når det henger i butikken. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg er flink til å pynte meg. På fest ser jeg ikke så halvgæli ut. Men i hverdagen er det ganske mange dager hvor jeg ikke er så smæshing. Jeg gir beng. Det er dager da jeg er smæshing også. Det får holde med litt. |
|
|
|
#20 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei. For det første hater jeg å gå i butikker for å finne klær og for det andre har jeg ikke penger til å handle klær. Jeg innbiller meg at jeg vet sånn ca hvilke type klær som passer min kropp, men hva hjelper det når jeg aldri finner noe jeg liker.
|
![]() |
|
|