Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spin off: Er du flink å kle deg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 14:04   #1
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?

.....

Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:51.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 18:46   #2
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke til hverdags, men til fest er jeg ganske flink.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:45   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan, men for tiden gjør jeg ikke.

Samme her, men av andre årsaker. Jeg har ikke kledd meg fint siden september, både fordi kroppen min har forandret seg så fort at jeg ikke har fine klær som passer lenger, og fordi jeg ikke har hatt tid og ork til å bry meg med hvordan jeg ser ut. Nå har jeg begynt å bry meg, men får ikke ro på meg til å fornye garderoben. Jeg har noen kjoler og topper som fortsatt passer, men det er ikke så praktiske med tanke på amming. Må nok netthandle litt, og så skal det pumpes melk så jeg får kommet meg ut av huset aleine en dag.

Standard antrekk nå om dagen er mammabukse i cord som nå er blitt for vid og Boob ammegenser i en farge jeg ikke kler.

Gammel 25-04-10, 14:00   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns jeg er ganske flink til å kle meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:01   #5
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ganske flink, men har de siste 3 årene blitt litt preget av å jobbe i barnehage.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:03   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg synes det. :skryter hemningsløst i både denne og pen-tråden:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:50   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg er ganske flink til å kle meg. Får i hvert fall stadig komplimenter for antrekket. Jeg kan også sminke og kle meg oppover på skalaen. Jeg liker å gå i både kjole og skjørt og gjør ofte det.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 16:32   #8
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg syns klær er skikkelig kjedelig.

Gammel 25-04-10, 16:39   #9
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg er overhodet ikke flink til å kle meg, jeg har rett og slett ikke peiling.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 16:51   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg er helt elendig dårlig med klær. Jeg føler meg helt fullstendig LOST, og trenger virkelig hjelp til å få satt sammen en ålreit garderobe. Jeg har noen plagg som gjør at kroppen viser seg fra sin beste side, men går ekstremt mye med utslitte hettejakker og olabukser. Det har jeg gjort siden jeg var 14 år.

Gammel 25-04-10, 17:02   #11
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Nei, ikke egentlig. Så lenge klærne er rene og komfortable på føler jeg også meg bra.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 17:05   #12
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kler meg i klær jeg synes er gode å gå i... Har heldigvis ofte også fått høre at jeg går stilig/pent kledd så da er jeg fornøyd

Har flere ulike klesstiler jeg veksler mellom... klassisk, sporty,rocka m.m.

Gammel 25-04-10, 17:45   #13
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg er flink til å kle meg. Jeg bruker tid på å finne snitt og klær som jeg kler og jeg er flink til å bruke sminke, smykker og stæsjer hår (skjønt hvor mye får man stæsjet langt hår til midt på ryggen? Det blir ofte hestehale)

Gammel 25-04-10, 18:09   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes jeg er helt ok. Jeg er litt lat, så ikke hver dag jeg gidder planlegge hva jeg skal ha på meg, så jeg bare drar på meg en jeans og en tskjorte, og slenger en hettejakke over. Jeg tror jeg er ganske flink med hår og sminke (har bla gjort sminke og hår på venninne som giftet seg ), så det redder jo inntrykket en del til daglig.

Så jeg KAN. Jeg bare gidder ikke hele tiden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:22   #15
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, dessverre er jeg lite flink til å kle meg og sminke meg. Jeg kan selvsagt slå til noen ganger og har jo mange fine klær i skapet, men generelt har jeg en tendens til å velge komfort framfor stil (og går derfor mye i joggesko og softshelljakke ). En annen greie er vel at jeg, nokså ubevisst, venter med å komplettere garderoben til jeg har gått ned de kiloene jeg har for mye. Men det er litt dumt å vente sånn i årevis, så jeg tok meg litt sammen nå etter nyttår.

Jeg er imponert over alle de som alltid er velkledde. Det må koste mye og være mye jobb! Klær blir jo ganske fort slitt eller mister fasongen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 20:38   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Klær blir jo ganske fort slitt eller mister fasongen.

Ikke hvis man har veldig mye av det.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:36   #17
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, sånn passelig vil jeg tro?
Går aldri usminket ut for døren ( min. maskara og gloss iallefall), og ikke går jeg ut i utvaskede, nuppete klær eller dvaskete joggebukse osv.Har heller ikke hvite sportssokker og mokasiner...
Prøver å kle meg ok, iallefall i farger og snitt som jeg vet jeg passer i... Men det kan gjerne vere jeans og topp + cardigan/genser. Putter gjerne på et kult belte, armbånd eller smykke, eller et litt smashing sjald... Ikke alltid så mye som skal til for å løfte et antrekk fra boring til stilig! Men allværsjakken er uunverelig her jeg bor, det samme er goretex sko..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:45   #18
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er kjempeflink til å sminke meg, og sminker meg opp endel hakk på penhetsskalaen. Klær er litt annerledes. Jeg ser godt hva som kler meg og ikke, men jeg er kjempedårlig på å shoppe til meg selv, ikke har jeg budsjett til det heller. Vanskelig for å se hva som passer sammen når det henger i butikken.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 20:04   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er flink til å pynte meg. På fest ser jeg ikke så halvgæli ut. Men i hverdagen er det ganske mange dager hvor jeg ikke er så smæshing. Jeg gir beng. Det er dager da jeg er smæshing også. Det får holde med litt.

Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 20:14   #20
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. For det første hater jeg å gå i butikker for å finne klær og for det andre har jeg ikke penger til å handle klær. Jeg innbiller meg at jeg vet sånn ca hvilke type klær som passer min kropp, men hva hjelper det når jeg aldri finner noe jeg liker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.