|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Om dere ender opp side om side med en ukjent på gåtur, hva gjør dere da? | |||
Går saktere. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
59 | 39,60% |
Går fortere. |
72 | 48,32% |
Går i samme tempo. |
13 | 8,72% |
Ber vedkommende flytte seg ut av veien. |
1 | 0,67% |
Stopper opp i panikk. |
1 | 0,67% |
Dustepoll. Jeg går ikke tur. |
3 | 2,01% |
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentEg held samme tempo, og satsar på at den andre enten slakkar eller speeder. Utfrå svara her, ser eg at det er store sjansar for at så skjer.
![]() |
#43 |
Leser
|
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentDette er jo en logisk feil. Hvis jeg starter alene, og tar igjen noen så går jeg selvfølgelig forbi dem. Hvis jeg starter alene og blir tatt igjen så går de selvfølgelig forbi meg. I hvilke situasjoner er det man havner side om side med noen som man i utgangspunktet ikke går tur med? Man tar dem igjen og sakker på farten for å være kompiser? Man hører at noen puster bak en (
![]() |
#44 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjent
De kan da plutselig komme ut fra skumle stikkveier, gårdsplasser, skogholt og lignende.
![]() |
#45 |
TittelTøs
|
*kremt* Du leste HI, ikke sant? :fårklarer der:
![]() |
#46 |
Leser
|
Jeg skjønner jeg er for lite ute på tur, rett og slett.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentPlukker frem mobilen og skriver en eller annen mld og sakker av på tempoet.
![]() |
#48 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentSenker tempoet før jeg plutselig girer om.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentGår fortere. Jeg haaater å ha folk rett foran meg, og må bare gå først. Er alt for konkurransepreget til å la noen gå foran meg (man kan kanskje sammenligne meg med en del mannlige bilister |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentEnten begynner jeg å skravle med dem, (det fordrer at jeg har med bikkja og at vedkommende og har bikkje) eller så tar jeg meg en røykepause slik at jeg ikke risikerer å ta dem igjen etter få meter. Hvis det er kaldt ute, eller jeg har litt dårlig tid, setter jeg opp tempoet og går forbi.
![]() |
#51 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentEgentlig kommer det ann på humøret... men stemte går saktere.
![]() |
![]() |
#52 |
maler
|
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentHvis jeg må fortsette i den retninga, går jeg fortere hvis det ikke allerede går så fort at det passer bedre å gå saktere. Hvis jeg bare går tur, kan det faktisk godt være jeg velger en annen vei om mulig, evt later som at det er veldig naturlig for meg å snu akkurat der. Eller stopper opp og knytter skolisser eller noe sånt for å skape ei luke.
![]() |
#54 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentHvis de røyker eller lukter vondt av annen grunn, så skrur jeg opp tempoet slik at jeg kommer foran. Ellers er det egentlig så ymse hva jeg gjør. Jeg har ved en anledning passert en mann (på skogssti) og humorisktisk slengt ut kommentaren "Førstemann til toppen". Aldri mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjentJeg endte opp med et joggekappløp her i forrige uke. Det var litt halvsnålt, men det er mange turgåere og joggere langs denne løypa så jeg må vel lage meg en strategi snart.
![]() |
#59 |
Jeg bor i en stubbe!
|
Haha.
![]() |
#60 |
By the Sea
|
![]() |