Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjent

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Om dere ender opp side om side med en ukjent på gåtur, hva gjør dere da?
Går saktere. 59 39,60%
Går fortere. 72 48,32%
Går i samme tempo. 13 8,72%
Ber vedkommende flytte seg ut av veien. 1 0,67%
Stopper opp i panikk. 1 0,67%
Dustepoll. Jeg går ikke tur. 3 2,01%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 22:26   #41
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere når dere havner side om side med en ukjent

Eg held samme tempo, og satsar på at den andre enten slakkar eller speeder. Utfrå svara her, ser eg at det er store sjansar for at så skjer.

Gammel 25-04-10, 22:35   #42
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg setter garantert opp tempoet, og hvis turfellen min gjør det samme så får vi etter hvert en interessant konkurranse ut av gåturen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 22:41   #43
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er jo en logisk feil. Hvis jeg starter alene, og tar igjen noen så går jeg selvfølgelig forbi dem. Hvis jeg starter alene og blir tatt igjen så går de selvfølgelig forbi meg. I hvilke situasjoner er det man havner side om side med noen som man i utgangspunktet ikke går tur med? Man tar dem igjen og sakker på farten for å være kompiser? Man hører at noen puster bak en ( ) og setter opp tempoet?

Gammel 25-04-10, 22:43   #44
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette er jo en logisk feil. Hvis jeg starter alene, og tar igjen noen så går jeg selvfølgelig forbi dem. Hvis jeg starter alene og blir tatt igjen så går de selvfølgelig forbi meg. I hvilke situasjoner er det man havner side om side med noen som man i utgangspunktet ikke går tur med?

De kan da plutselig komme ut fra skumle stikkveier, gårdsplasser, skogholt og lignende.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 22:51   #45
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette er jo en logisk feil. Hvis jeg starter alene, og tar igjen noen så går jeg selvfølgelig forbi dem. Hvis jeg starter alene og blir tatt igjen så går de selvfølgelig forbi meg. I hvilke situasjoner er det man havner side om side med noen som man i utgangspunktet ikke går tur med? Man tar dem igjen og sakker på farten for å være kompiser? Man hører at noen puster bak en ( ) og setter opp tempoet?

*kremt* Du leste HI, ikke sant? :fårklarer der:

Gammel 25-04-10, 22:58   #46
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

De kan da plutselig komme ut fra skumle stikkveier, gårdsplasser, skogholt og lignende.

Jeg skjønner jeg er for lite ute på tur, rett og slett. Leste nok førsteinnlegget for dårlig. :innrømmer:

Gammel 25-04-10, 23:03   #47
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Plukker frem mobilen og skriver en eller annen mld og sakker av på tempoet.

Gammel 25-04-10, 23:05   #48
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Senker tempoet før jeg plutselig girer om.

Gammel 26-04-10, 00:35   #49
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Går fortere. Jeg haaater å ha folk rett foran meg, og må bare gå først. Er alt for konkurransepreget til å la noen gå foran meg (man kan kanskje sammenligne meg med en del mannlige bilister ).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 01:20   #50
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Enten begynner jeg å skravle med dem, (det fordrer at jeg har med bikkja og at vedkommende og har bikkje) eller så tar jeg meg en røykepause slik at jeg ikke risikerer å ta dem igjen etter få meter. Hvis det er kaldt ute, eller jeg har litt dårlig tid, setter jeg opp tempoet og går forbi.
Jeg har ikke svart i pollen.

Gammel 26-04-10, 22:47   #51
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Egentlig kommer det ann på humøret... men stemte går saktere.
Er jeg i rett lynne kan jeg FINT finne på å gå fortere også, bare for å presse meg selv litt ekstra

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:50   #52
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg må fortsette i den retninga, går jeg fortere hvis det ikke allerede går så fort at det passer bedre å gå saktere. Hvis jeg bare går tur, kan det faktisk godt være jeg velger en annen vei om mulig, evt later som at det er veldig naturlig for meg å snu akkurat der. Eller stopper opp og knytter skolisser eller noe sånt for å skape ei luke.

Det verste er de som begynner å snakke, da får jeg litt noia.

Gammel 26-04-10, 22:57   #53
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Klyper´n i rumpa...

Som regler strener jeg forbi. :speedwalker:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:45   #54
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Hvis de røyker eller lukter vondt av annen grunn, så skrur jeg opp tempoet slik at jeg kommer foran. Ellers er det egentlig så ymse hva jeg gjør. Jeg har ved en anledning passert en mann (på skogssti) og humorisktisk slengt ut kommentaren "Førstemann til toppen". Aldri mer.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:48   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer helt an på situasjonen, men som regel skrur jeg opp tempoet litt.

Gammel 27-04-10, 13:06   #56
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg endte opp med et joggekappløp her i forrige uke. Det var litt halvsnålt, men det er mange turgåere og joggere langs denne løypa så jeg må vel lage meg en strategi snart.

Det som hendte var at jeg, like før jeg skulle snu så at det kom ei ung jente løpende mot meg - i ca samme tempo som meg. Vi kom til å møtes der jeg hadde tenkt å snu, så jeg jogget litt videre før jeg snudde og havnet selvsagt bak jenta. Etter en gåpause begynte jeg å jogge igjen, men da hadde hun begynt å gå - så jeg tok henne igjen og løp forbi. Når jeg etterpå begynte å gå kom hun løpende forbi meg, og så videre. Jaja - vi var vel bare like sta begge to, uten evne til å skru opp tempoet for å få økt avstanden tilstrekkelig.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 13:07   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å få holde hånda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 13:16   #58
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 18:16   #59
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Haha.
Bra vi ikke bor i nærheten av hverandre, du hadde vel tatt livet av meg med den der.

Gammel 27-04-10, 19:16   #60
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg sklitakler.

Hvem er det som har krysset av for "holder samme tempo"? Awkward situation!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.