|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Nå bruker jeg 35 minutter med bil uten rush og opptil en time i rushen. Om tre måneder, derimot, kan jeg begynne å ta tog til jobb, og da vil det ta en liten halvtime.
![]() |
#42 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Tja, en vei så bruker jeg..15 minutter med bil, 50 minutter med buss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?5 min kjøring til togstasjonen + 27 min med tog |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Ti minutters kjøring i morgentrafikken. Ikke langt med andre ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?7 minutter med bil. Buss er ikke noe alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?5 minutter med bilen.
![]() |
#48 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Akuratt nå, og frem til sommeren; 2 timer hver veg med buss og ferge. Men dette er praksisplass. Så jeg skal ikke fortsette der nei,..... Har hybel og overnatter mellom A og D vakter. Hva gjør man ikke for utdanning.....
![]() |
#50 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Ca 12 min med bil, ca 25 minutter med buss (kjører en skikkelig melkerute). |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Jeg bor i Drammen og har de siste 11-12 årene jobbet på Alnabru. Bruker ca. halvannen time inn til jobb med bil (inkl. levering i bhg), og ca. 1 time hjemover. Reiseveien er ca 5,4 mil.
![]() |
#53 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?
Himmel! Du har jo lengre reisevei enn meg. Jeg har en reisevei på 37 km én vei. Men med tanke på at jeg som regel stanger i køa på E18, så tar det mye lengre tid enn hva antall kilometer skulle tilsi. Uten kø tar det 40 min. én vei, med kø tar det over en time. På fredager kan det ta over to timer å komme seg hjem. Mannen min jobber på Alnabru, forresten. Han har ca. ti minutter kortere reisevei enn meg.
![]() |
#54 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?
Har mistet hjemmekontor (prøver nå å få en kompensasjon på dette, men vet ikke om jeg har "krav" på det?), så jeg stanger i kø 4 dager i uken....
![]() |
#55 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?En halvtime er øvre grense for meg. Jeg bruker 25 minutter på å gå til jobb, det er vel rundt 2,5 km. Jeg sitter ofte på med kollegaer, og da tar det bare noen minutter. Barnehagen ligger på veien, så vi er heldige sånn sett.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Gå 10 min, tog 35 min, gå 5 min. Totalt 50 min hvis alt "går på skinner". |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Hvis jeg ikke leverer i barnehagen, 6 minutter med Tbane+et par minutter spasering hver vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Kjøre 2 min for å levere minsten i park, kjøre 7 min for å levere datter på skole, 20 min m bil til jobb. Ikke gæli når en har drømmejobben!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang reisevei har du til jobb?Dersom det ikke er trafikk bruker jeg ganske nøyaktig 6 min til jobben med bil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|